• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ratsstyle en oldschool topic

Dit is pas RAT, een blokpallet op je dak ipv een imperial

080820111799.jpg

Gr Colin

Ik heb zelf geen rat, maar vind het wel een leuke stijl, voor diegene die nog wat ideetjes zoekt

moterkap oid doorslijpen, gewoon hechten met een co2 lasapperaat en als finishing touch een laselectrode er op hechten

Embleemen weghalen en nieuwe maken met typex en het liefst met spelfouten

radiateur half uit de grill

europallet op het dak(kwam hier al voorbij maartog)

nepster in de vooruit

whitewals gemaakt met een spuitbus

een gettoblaster op het imperial/pallet

"echte liefde roest niet" sticker

ducktape ruit

trektouwtjes in plaats van hendels

scheef kruis in 1 koplamp

condoom half uit de achterklep

cola flesje kvs reservoir

stuken mdf stootstrips

plaatwerk over plaatwerk gepopnageld

deursscharnieren van de praxis op de buitenkant van de deur lassen

Lijkt me leuk als ik een keer een goedkoop hok heb die helemaal te verbouwen, vind het zonde om bij me astra te doen :jerry

S7-Golf-1-Rat-style-tuning-destroy-la-suite-95947.jpg

4856569032_bfb002f28e.jpg

golf_1_oldschool.jpg

BInnenkort ook hier een golfje 1....waarschijnlijk zelfs 2. 1 voor mij en 1 voor de meid. Eerst mn circuithok de deur uit....

Het heeft wel wat zo, niet meer ergeren aan vuiltjes of plekjes op je mooie lak.

Behalve op de nieuwe set ATSjes. :jerry

@Fearless wrote:
S7-Golf-1-Rat-style-tuning-destroy-la-suite-95947.jpg

4856569032_bfb002f28e.jpg

golf_1_oldschool.jpg

BInnenkort ook hier een golfje 1....waarschijnlijk zelfs 2. 1 voor mij en 1 voor de meid. Eerst mn circuithok de deur uit....

Die laatste, gewoon een swallowtail hoor :wtf

Deze kwam ik net tegen op volksforum, ook wel een leuke:

4700280519_7edfe50067_b.jpg

4768574041_b7ee6b2232_b_d.jpg

maar ligt het aan mij of zie ik meer volkswagentjes verschijnen dan opeltjes in dit topic...

maar ligt het aan mij of zie ik meer volkswagentjes verschijnen dan opeltjes in dit topic...[/quote]

wees blij dat er voornaam vw's zijn voor het rat/oldschool deel betekend dat de opels te mooi zijn om te verstieren ;) :jerry

@hanskadett wrote:maar ligt het aan mij of zie ik meer volkswagentjes verschijnen dan opeltjes in dit topic...

wees blij dat er voornaam vw's zijn voor het rat/oldschool deel betekend dat de opels te mooi zijn om te verstieren ;) :jerry[/quote]

een echte rat is niet verstiert.. of aangepakt om een rat te lijken.. een echt rat heeft gewoon de sporen van jarenlang gebruik.. 1 die goed geleden is.. daarbij plat aan de grond... al hoeft dat nog niet eens

@Opel Kadeath wrote:Deze kwam ik net tegen op volksforum, ook wel een leuke:

4700280519_7edfe50067_b.jpg

4768574041_b7ee6b2232_b_d.jpg

maar ligt het aan mij of zie ik meer volkswagentjes verschijnen dan opeltjes in dit topic...

hoppa chrome bumpers.. gaan ook niet voor minder dan 600 weg vaak :P

Hier staan echt vette bakken tussen..

Mijn auto @ Sevenum 2011..

_MG_6006.jpg

_MG_6042.jpg

_MG_6044.jpg

Roestige kap, tankklep en kentekenhouder achterzijde..

Schroefsetje.. Voorzijde hulpveer etc verwijderd en achter op maat gemaakte veren.

Laagste punt; 10 a 15mm van de grond

Voorzijde kon net een a4 tussen, en achter kon ie door camber nog wel zakken, maar dan op rubber blokken.

Kheb er iets meer dan een jaar zo op deze manier mee gereden, maar vanaf volgend seizoen niet meer :)

Inmiddels zijn er al wat delen verkocht.. Dus ik ben benieuwd wanneer de 2e C 'rat' opduikt.

Natuurlijk zijn er genoeg mensen die rat/oldskool op een nieuwere auto niets vinden, maar dat is een persoonlijke smaak. Gelukkig wisselt ie, waardoor er veel variatie is in auto's :wors

Terug
Naar boven