• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

rcf speakers en Audison versterker ?

ikke

Lid
rcf speakers en Audison versterker .

zijn dit echt high end spullen of is het ook van de kijkshop?

ik kan een compo set over nemen rcf speakers en 2 Audison versterkers.

.ikke.

Rcf speakers zijn gewoon zeer goede high end speakers en komt uit italië je ziet het niet vaak maar er zit een bere geluidt in.

Ik zou zeggen "DOEN" en kopen. :thumb

Rcf speakers zijn gewoon zeer goede high end speakers en komt uit italië je ziet het niet vaak maar er zit een bere geluidt in.

Ik zou zeggen "DOEN" en kopen. :thumb

Ik heb zelf ook een Audison versterker gehad, heb m verkocht aan een duitser, joh wat heb ik er spijt van!

Ik zou zeggen kopen als de prijs goed is...

Ik heb zelf ook een Audison versterker gehad, heb m verkocht aan een duitser, joh wat heb ik er spijt van!

Ik zou zeggen kopen als de prijs goed is...

ik heb nu momenteel een audison versterker op mn achterspeakers in de koffer zitten maar man wat gaat dat hard en zuiver, audison is echt hele goede kwaliteit alleen soms wel wat aan de prijs.

ik heb nu momenteel een audison versterker op mn achterspeakers in de koffer zitten maar man wat gaat dat hard en zuiver, audison is echt hele goede kwaliteit alleen soms wel wat aan de prijs.

Heb een paar jaar vier 12" RCF woofers gehad en die dingen waren echt super! Heb er nu de ruimte niet meer voor...

Heb een paar jaar vier 12" RCF woofers gehad en die dingen waren echt super! Heb er nu de ruimte niet meer voor...

Terug
Naar boven