• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

RDX Racedesign

Seth

Post veel
Hey iedereen,

Wie heeft ervaring met RDX-racedesign bumpers? Is dit van hetzelfde principe als Rieger: gewoon aanpakken van de postbode en vastvijzen of moet je nog bricoleren vooraleer deze pasvorm is?

Grtz Seth

Heb een mooie achterbumper van RDX Racedesign gezien maar ik zou willen weten of deze echt 100% pasvorm zijn zodat ik deze er direct kan opzetten. Of moet ik nog eerst 4 kilo plamuur ertegen knallen voor ie past zoals bij de meeste tuningbumpers?

291_0.jpg

Grtz Seth

Op de foto ziet hij er al niet 100% uit, je zal er niet veel van moeten verwachten denk ik... :hmmz

Wij hebben er ook 1 van RDX liggen, maar deze moest nog wel aangepast worden om netjes te laten aansluiten.

Bij de achterlichten aan de zijkant zat er wat ruimte tussen (niet echt duidelijk te zien op de foto, maar dan heb je een idee hoe ie zit)

Foto:

DSC_0171.jpg

Wel moet ik zeggen dat het materiaal er wel degelijk uit zag in vergelijking met andere tuningsbumpers, heel erg stevig.

Ik weet niet hoe dit alles is bij de bumper die jij zou willen bestellen, is wel een andere.

Maar ik denk dat het wel dezelfde soort mal zal zijn waar ie uit komt.

Achteraf hebben we voor een andere bumper gekozen die beter bij onze bodykit staat, deze RDX is te koop.

Terug
Naar boven