• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Re: Calibra Gesloopt

inlaat spruit stuk gecleaned :)

20110604124613.jpg

20110604132852.jpg

20110604132857.jpg

20110604135517.jpg

20110604135524.jpg

20110604140343.jpg

kwam veel zwarte Bagger uit

20110604140359.jpg

20110604140404.jpg

20110604141942.jpg

20110604141951.jpg

hdr000671.jpg

en gelijk de voorste remmen gespoten. had eerst alleen de remklauw nu ook de blok houder..

hdr000661.jpg

hdr000681.jpg

:)

nette calibra,als ik de foto's zo zie begin ik mijn oude calibra('s) steeds meer te missen :roll:

blijven toch mooie bakken ! vooral als je de lijnen behoudt en er niet teveel tupperware op maakt :thumbup

met egr afdoppen loopt hij hetzelfde iets sneller en raar genoeg wat zuiniger.

hij loop nu rustiger stationair. verder voel ik het verschil niet. maar dan weet ik iedergeval zeker

dat het schoon is.

idd de orginele lijnen zijn het mooist,. maar sommige tupperware ziet er soms nog goed uit :)

nette calibra,als ik de foto's zo zie begin ik mijn oude calibra('s) steeds meer te missen :roll:

blijven toch mooie bakken ! vooral als je de lijnen behoudt en er niet teveel tupperware op maakt :thumbup

met egr afdoppen loopt hij hetzelfde iets sneller en raar genoeg wat zuiniger.

hij loop nu rustiger stationair. verder voel ik het verschil niet. maar dan weet ik iedergeval zeker

dat het schoon is.

idd de orginele lijnen zijn het mooist,. maar sommige tupperware ziet er soms nog goed uit :)

dat had nasty gevolgen kunnen hebben al was het losgeschoten terwijl je reed. goed dat je er op tijd bij was en het meteen goed aanpakt..

had bij mijn v6 hetzelfde maar daar hadden ze de losse stukken gewoon weggelaten en de boel weer dichtgeschroefd :hmmz

@drakos wrote:dat had nasty gevolgen kunnen hebben al was het losgeschoten terwijl je reed. goed dat je er op tijd bij was en het meteen goed aanpakt..

had bij mijn v6 hetzelfde maar daar hadden ze de losse stukken gewoon weggelaten en de boel weer dichtgeschroefd :hmmz

idd wist al dat deze aan het scheuren was. en lekte telkens. nu is ie weer pot dicht :D hoef ik het iedergeval niet telkens bij te vullen :)

bij jou ondertussen ook wel vervangen ?

Nieuw speeltje erbij :)

Huidige pioneers woofers gaan er uit in plaats voor

Ascendant audio Havoc 15 D2 1250W rms :)

20110625145626.jpg

20110625145710.jpg

hdr000761.jpg

kist word wel gepoord, Ga hem niet zelf bouwen maar door CAZ ( www.caraudiozeeland.nl)

dat had nasty gevolgen kunnen hebben al was het losgeschoten terwijl je reed. goed dat je er op tijd bij was en het meteen goed aanpakt..

@Vannos wrote:vandaag aan de meter gehangen

[youtube:2gllmuv9]

Dit is tog die meter van de club zeeland? Ik had in meerhout 144.4 :D Maar wil het tog aan gaan passen :thumbup

@drakos wrote:dat had nasty gevolgen kunnen hebben al was het losgeschoten terwijl je reed. goed dat je er op tijd bij was en het meteen goed aanpakt..

idd wist al dat deze aan het scheuren was. en lekte telkens. nu is ie weer pot dicht :D hoef ik het iedergeval niet telkens bij te vullen :)

bij jou ondertussen ook wel vervangen ?

Nieuw speeltje erbij :)

Huidige pioneers woofers gaan er uit in plaats voor

Ascendant audio Havoc 15 D2 1250W rms :)

20110625145626.jpg

20110625145710.jpg

hdr000761.jpg

kist word wel gepoord, Ga hem niet zelf bouwen maar door CAZ ( www.caraudiozeeland.nl)

@Vannos wrote:vandaag aan de meter gehangen

[youtube:2gllmuv9]

Dit is tog die meter van de club zeeland? Ik had in meerhout 144.4 :D Maar wil het tog aan gaan passen :thumbup

Terug
Naar boven