• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Re: Calibra Gesloopt

ging weer goed vandaag ,,

was redelijk weer vandaag dus kon het dakraam stukje open

tot dat ik hem dicht wou doen.. trok ie scheef in zen rails.

ik van alles geprobeert en gedaan. uit eindelijk een klein stukje

dicht gekregen maar niet genoeg. zat dus maar 1 ding op..

imag0073n.jpg

imag0070t.jpg

imag0074z.jpg

imag0072wx.jpg

imag0075rn.jpg

hemel er uit daarna het dakraam + frame er uit en gekeken hoe ik het terug

goed kon krijgen. iedergeval ik kan hem niet meer gebruiken. zijn 2 plastic geleiders

afgebroken. die zorgen voor dat ie terug dicht valt het zit nu weer goed tot zo ver.

( weet iedergeval wat de oorzaak was was alleen een schroefje van het motortje die iets gezakt was waardoor hij 1 kabel niet kon aantrekken )

vandaag ook nog aan gehouden door de :politie: in belgie. moest zelf nog blazen. maar was verder niks aan de hand

En gister boete gekregen voor blauwe ledlampjes ( stadslicht )

en kwam er dernet achter dat me boordcomputer en radio niet meer aan gaat stom stom stom

Hoezo een boete voor de stadslichten??

Moeten die dan wit/geel licht geven??

Ik wilde de mijne namelijk ook vervangen voor blauwe of witte ledjes, icm xenon 8000k.

ging weer goed vandaag ,,

was redelijk weer vandaag dus kon het dakraam stukje open

tot dat ik hem dicht wou doen.. trok ie scheef in zen rails.

ik van alles geprobeert en gedaan. uit eindelijk een klein stukje

dicht gekregen maar niet genoeg. zat dus maar 1 ding op..

imag0073n.jpg

imag0070t.jpg

imag0074z.jpg

imag0072wx.jpg

imag0075rn.jpg

hemel er uit daarna het dakraam + frame er uit en gekeken hoe ik het terug

goed kon krijgen. iedergeval ik kan hem niet meer gebruiken. zijn 2 plastic geleiders

afgebroken. die zorgen voor dat ie terug dicht valt het zit nu weer goed tot zo ver.

( weet iedergeval wat de oorzaak was was alleen een schroefje van het motortje die iets gezakt was waardoor hij 1 kabel niet kon aantrekken )

vandaag ook nog aan gehouden door de :politie: in belgie. moest zelf nog blazen. maar was verder niks aan de hand

En gister boete gekregen voor blauwe ledlampjes ( stadslicht )

en kwam er dernet achter dat me boordcomputer en radio niet meer aan gaat stom stom stom

Klote van je dakraampie, die zijn moeilijk te vinden, van een ---> + 1994-er. Ik heb laatst een v6 uit 1995 gesloopt en daar zat volgens mij een goed dakraampie in, ik heb het chassie aan berrie verkocht, zit hier ook op het forum. Misschien je hem een berichtje sturen, want volgens mij ging ie alleen de motor in een astra f bouwen. Inieder geval su6 ermee. :thumb

Hoezo een boete voor de stadslichten??

Ik wilde de mijne namelijk ook vervangen voor blauwe of witte ledjes, icm xenon 8000k.

Dakraam kan ook uit tigra's vectra corsa safari a maat van me had hem uit een tigra gehaald voor zijn cali 95+ en jan je kunt er idd boete voor krijgen met apk deden ze al moeilijk bij jurek zijn auto was ook blauw

Klote van je dakraampie, die zijn moeilijk te vinden, van een ---> + 1994-er. Ik heb laatst een v6 uit 1995 gesloopt en daar zat volgens mij een goed dakraampie in, ik heb het chassie aan berrie verkocht, zit hier ook op het forum. Misschien je hem een berichtje sturen, want volgens mij ging ie alleen de motor in een astra f bouwen. Inieder geval su6 ermee. :thumb

Hey Gertwert leuk jou hier ook te treffen ben nog steeds erg blij met jouw donor auto,dus als ik vannos kan helpen hoor ik het wel.

Heb trouwens vandaag weer een v6 opgehaald die van marktplaat uit Heemskerk rijd goed mooi lederen interieur vette velgen maar verder is het niet veel meer.

Gr berry

Dakraam kan ook uit tigra's vectra corsa safari a maat van me had hem uit een tigra gehaald voor zijn cali 95+ en jan je kunt er idd boete voor krijgen met apk deden ze al moeilijk bij jurek zijn auto was ook blauw

@HardcoreHell wrote:Hoezo een boete voor de stadslichten??

ja blauwe ledlampje mag dus niet.

( volgens die wouten mogen hun alleen met blauw rijden ) :lol: :lol: :lol: :lol:

bedankt allemaal voor tips. heb al pm.tjes gestuurd :D

Hey Gertwert leuk jou hier ook te treffen ben nog steeds erg blij met jouw donor auto,dus als ik vannos kan helpen hoor ik het wel.

Heb trouwens vandaag weer een v6 opgehaald die van marktplaat uit Heemskerk rijd goed mooi lederen interieur vette velgen maar verder is het niet veel meer.

Gr berry

haha, weet niet of je ect trots moet zijn op je nieuwe gehoorbeschadiging ;) :-P

maar stuiteren flink :wors , op normaal volume zal er best mooie bas uitkomen

@HardcoreHell wrote:Hoezo een boete voor de stadslichten??

ja blauwe ledlampje mag dus niet.

( volgens die wouten mogen hun alleen met blauw rijden ) :lol: :lol: :lol: :lol:

bedankt allemaal voor tips. heb al pm.tjes gestuurd :D

nee inderdaad maar het gaat loeihard snel weer eens meten :D

helaas neemt de camera het niet goed op het geluid en de trilling maarja :D

haha, weet niet of je ect trots moet zijn op je nieuwe gehoorbeschadiging ;) :-P

maar stuiteren flink :wors , op normaal volume zal er best mooie bas uitkomen

nee inderdaad maar het gaat loeihard snel weer eens meten :D

helaas neemt de camera het niet goed op het geluid en de trilling maarja :D

Ziet er fris uit onder de kap.

Nee die witte manta met aanhanger wordt wel vaker gespot, maar dat is iemand anders, ook uit goes geloof ik..

Terug
Naar boven