• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Re: Calibra Gesloopt

@Robc20xe wrote:mijn dank is groot.

Snel nog een vraagje, Dat lampje wat achter de middenconsole/verwarming unit zit, is dat toevallig ook zo'n soort lampje?

Dat is dit lampje !

thumb.php

@joeri_calibra wrote:En wat voor een lampje is dat? Ik moet de mijne ook nog vervangen.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

caliq.jpg

Mr.F moest alleen de handrem kabels even vernieuwen waren weer op die doorvoering op de achter as gerafeld ! dus redelijk wagentje :thumb

@joeri_calibra wrote:En wat voor een lampje is dat? Ik moet de mijne ook nog vervangen.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

caliq.jpg

Mr.F moest alleen de handrem kabels even vernieuwen waren weer op die doorvoering op de achter as gerafeld ! dus redelijk wagentje :thumb

@Mr.F wrote:oohw valt mee dan, hij ziet er nog goed uit :thumb

ja hij was wel rot op de chassis balken., mja dat heeft bijna elke corsa, veerschotels nog goed en klein gaatje bij de wielkast, maar dat mag voor de apk

verder lekker in rond tuffen :D :thumb

@Mr.F wrote:oohw valt mee dan, hij ziet er nog goed uit :thumb

ja hij was wel rot op de chassis balken., mja dat heeft bijna elke corsa, veerschotels nog goed en klein gaatje bij de wielkast, maar dat mag voor de apk

verder lekker in rond tuffen :D :thumb

@Vannos wrote:heb je ook een foto hoe het er uit ziet als het donker is ?

misschien nog niet zo,n slecht idee heb voor de zekerheid 2 lampjes besteld.

toevallig nog zo,n houdertje over voor het lampje

en inderdaad 1 lampje is te weinig voor heel een paneel

Nee ! maar die zal ik wel even maken voor je :thumb

Ziet er niet verkeerd uit die witte achtergrond verlichting van de tellerunit ! zijn er veel die van die blauwe VW look troep erin zetten.. verschrikkelijk vind ik dat.. dit ziet er goed uit :thumb

@Vannos wrote:heb je ook een foto hoe het er uit ziet als het donker is ?

misschien nog niet zo,n slecht idee heb voor de zekerheid 2 lampjes besteld.

toevallig nog zo,n houdertje over voor het lampje

en inderdaad 1 lampje is te weinig voor heel een paneel

Nee ! maar die zal ik wel even maken voor je :thumb

Ziet er niet verkeerd uit die witte achtergrond verlichting van de tellerunit ! zijn er veel die van die blauwe VW look troep erin zetten.. verschrikkelijk vind ik dat.. dit ziet er goed uit :thumb

haha, ja blauw word te sjonnie achtig, :P

dit staat prima zo lekker helder en niet zo saai geel achtig :jerry

haha, ja blauw word te sjonnie achtig, :P

dit staat prima zo lekker helder en niet zo saai geel achtig :jerry

Vandaag poets machine gearriveerd. Strax eens wat proberen op de calibra, toekomstige planning is wel om de wagen opnieuw te voorzien van een nieuw kleurtje. voorlopig even vooruit met wat er nu op zit

Vandaag poets machine gearriveerd. Strax eens wat proberen op de calibra, toekomstige planning is wel om de wagen opnieuw te voorzien van een nieuw kleurtje. voorlopig even vooruit met wat er nu op zit

Zoals topic titel al zegt, Gaat er nou R12 of 134a vloeistof in het airco systeem. Autodata zegt R12 ( for later models r134a ) kan geen sticker meer onder de motorkap terug vinden,

calibra is van 1994, iemand een idee ?

er zit een lek in het systeem, wil het wel oplossen maar als er R12 in moet dan gaat het spulletje er mooi af :D

Zoals topic titel al zegt, Gaat er nou R12 of 134a vloeistof in het airco systeem. Autodata zegt R12 ( for later models r134a ) kan geen sticker meer onder de motorkap terug vinden,

calibra is van 1994, iemand een idee ?

er zit een lek in het systeem, wil het wel oplossen maar als er R12 in moet dan gaat het spulletje er mooi af :D

@Mr.F wrote:denk gewoon r134a, dat moet ook in mn astra van 94 in ieder geval

hmmm, schijnt dat de koppelingen en afdichting ringentjes dat niet zo fijn vinden die 134a vloeistof ! als het een R12 systeem is.

@Mr.F wrote:denk gewoon r134a, dat moet ook in mn astra van 94 in ieder geval

hmmm, schijnt dat de koppelingen en afdichting ringentjes dat niet zo fijn vinden die 134a vloeistof ! als het een R12 systeem is.

@Vannos wrote:@Mr.F wrote:denk gewoon r134a, dat moet ook in mn astra van 94 in ieder geval

ja het is toch 134a, heb in een nieuwer programma gekeken airco gaat dus ook gemaakt worden

Terug
Naar boven