@soepkiepe wrote:@dion87 wrote:we hadden er gewoon niet aan moeten beginnen, eerst waren we een van de sterkste landen van heel europa.. en daar is volgens mij nog maar weinig van over dankzij europa. opzich best logisch, want wat ze willen lukt wel op deze manier.. 1 europa..
klein voorbeeldje
engeland is zo slim om niet mee te gaan met de euro, hoor e die over financiële crisis?
oke, bij hun zal het vast merkbaar zijn, de mensen uit europa zullen vast niet zo veel geld meer uit geven als ze daar op vakantie gaan of zo.
maar over de landen die niet mee doen met de euro (volgens mij was er nog 1) hoor je niet zo veel over.
ik ben eerlijk dat ik er maar weinig van volg trouwens, wat mijn mening ook is... hij telt toch niet..
1 europa, maar wat de burger wil boeit niet
moet wel zeggen dat ik het best wel met re2flex eens ben, iedereen moet bezuinigen, maar die daar in den haag rijden nog steeds in dikke auto's, worden gereden zelfs!
een bonusje hier en daar, en niks van de crisis merken in de portomenee, alleen op papier.
tsja, zal me benieuwen als de nederlanders een lef in hun donder krijgen en eens gaan staken.. schijnt in frankrijk ook wel gewerkt te hebben nadat de vrachtwagen chauffeurs de belangrijkste hoofdwegen hebben dicht gezet.
laten we beginnen met de zorgverzekering...
je betaald je scheel, eerst nog eens eigen risico, en dan word 3/4 ongeveer vergoed.
daarom is nigel farage ook mijn grote held
maar engeland heeft het ook zwaar, want hun pond hangt deels ook af van onze euro.
al met al hadden we nooit in de euro moeten stappen en gewoon de gulden moeten houden. dan lachte we nu het hardst