• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

REC zekering kast funties.

Dit is de versie uit mijn station uit 2008:

rec.jpg

Hallo

De auto van mijn vrouw heeft een HT model mocht ik het willen veranderen in een HN welke extra optie kan ik daar mee programeren heb begrepen dat stoelverwarimg te activeren was wat kan nog meer en is het te doen met de op-com of moet het echt een een tech2

Bedankt

Ja maar moet je dan geen bekaling etc gaan trekken voor je stoelverwarming etc. Doordat het er nu niet opzit lijkt het erop dat ook veel van de bekaling niet aanwezig is.

Daar hebben thijs en ik laatst ook nog naar zitten kijken bij mijn astra.

Ik krijg een beetje het gevoel dat het een combinatie is van bouwjaar, uitvoering is wat er wel en niet in de kabelboom verwerkt is.

Okay dus eerst ff kijken

Is het zoveel werk dan en mocht het me lukken moet ik een zekeringkast hebben die het wel aan kan en als ik toch begin doe ik het direct goed want wil er nog meer in veranderen

Alarm

Speedlock

Stoelverwarming

En nog meer

Maar heb een rec gevonden met de letters HN daarom was ik ook benieuwd in hoe ver deze rec was voorbereid of moet ik een andere hebben

@ Rene : je reageert in het Astra gedeelte, je Nickname verraadt een Vectra C en in je onderschrift staat een Zafira A.

Houdt er wel rekening mee dat je niet zomaar een REC uit een Zafira of Vectra in een Astra of uit een Astra in een Vectra kan plaatsen. Er zijn REC's die specifiek voor die modellen zijn gemaakt en bepaalde functies niet ondersteunen.

Net als met alle andere Canbus zaken moet ook een REC worden uit en ingeleerd en opnieuw worden geprogrammeerd.

Terug
Naar boven