• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Recaro's opknappen

@louwe 16 klepper wrote:stof voor de wangen kun je nog wel eens uit een achterbank halen

van een andere opel uit de tijd

stof van een achterbank heeft veel minder te lijden gehad dan de voorstoelen

en die stof kwam wel in meer modellen voor ;)

Aan welke modellen moet ik dan denken, Kadett D?

ik heb hier nog wel stof van een achterbank liggen heb namelijk mijne ook opgeknapt zal eens kijken als

het nog wat is

ik heb hier nog wel stof van een achterbank liggen heb namelijk mijne ook opgeknapt zal eens kijken als

het nog wat is

Ik heb gister een mooie achterbank en een hoop stof opgehaald bij Emiel, mooi spul maar helaas net de wangen enzo die bij mij goed zijn :P

Als iemand een bijrijdersstoel heeft met instapschade dan kan ik daar in principe de andere kant van gebruiken voor de bestuurdersstoel, en als mensen interesse hebben dan heb ik nog goede wangen en stof enzo voor de rechterwang (als je in de stoel zit).

Dus nu op zoek naar een tweedehands bijrijdersstoel voor weinig met goede wangen voor de bestuurdersstoel.

Ik heb gister een mooie achterbank en een hoop stof opgehaald bij Emiel, mooi spul maar helaas net de wangen enzo die bij mij goed zijn :P

Als iemand een bijrijdersstoel heeft met instapschade dan kan ik daar in principe de andere kant van gebruiken voor de bestuurdersstoel, en als mensen interesse hebben dan heb ik nog goede wangen en stof enzo voor de rechterwang (als je in de stoel zit).

Dus nu op zoek naar een tweedehands bijrijdersstoel voor weinig met goede wangen voor de bestuurdersstoel.

Laatst weer een stoel gekocht bij Ed dus het opknappen kan beginnen. Ben eerst begonnen met schoonmaken met een hardnekkige spray, de stoel werd er duidelijk schoner van. Raad eens welke van de twee 'schoon' is.

DSC_0088.jpg

Dat zijn 2 bijrijdersstoelen, eentje zal dus opgeofferd worden. De bestuurdersstoel ligt al los en ik heb van de week ook nog een GSI Exlusiv Recaro opgehaald. Dus ik heb nu 4 Recaro's staan, dat moet genoeg zijn, nog los van de krat met extra stof die ik nog heb.

DSC_0090.jpg

Vies

DSC_0089.jpg

Schoon.

Laatst weer een stoel gekocht bij Ed dus het opknappen kan beginnen. Ben eerst begonnen met schoonmaken met een hardnekkige spray, de stoel werd er duidelijk schoner van. Raad eens welke van de twee 'schoon' is.

DSC_0088.jpg

Dat zijn 2 bijrijdersstoelen, eentje zal dus opgeofferd worden. De bestuurdersstoel ligt al los en ik heb van de week ook nog een GSI Exlusiv Recaro opgehaald. Dus ik heb nu 4 Recaro's staan, dat moet genoeg zijn, nog los van de krat met extra stof die ik nog heb.

DSC_0090.jpg

Vies

DSC_0089.jpg

Schoon.

waarmee zit dat rug kussen nou eigenlijk vast op die plaat?

Ik heb 1 stoel waar hij nog wel eens naar beneden wil zakken, hij zit bovenaan wel vast aan een ijzeren balkje, maar zegmaar de middelste stof/vulling wil naar beneden toe

waarmee zit dat rug kussen nou eigenlijk vast op die plaat?

Ik heb 1 stoel waar hij nog wel eens naar beneden wil zakken, hij zit bovenaan wel vast aan een ijzeren balkje, maar zegmaar de middelste stof/vulling wil naar beneden toe

Terug
Naar boven