• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rechter buiten spiegel gts

dappie

Post vaak
Hallo leden,

Is het mogelijk dat als je de auto in z'n achteruit zet het spiegel glas van de rechter buiten automatisch naar beneden gaat,
(Voor het achter uit parkeren,) of kan dit alleen met volledig electriche spiegel, mijn spiegels zijn electriche en verwarmt,
Is dit misschien te programmeren ?

Vr,gr, jac.

Ja ik kwam het ergens tegen, en dacht dat zou leuk zijn als dat ook op mijn vec zou werken, het is een
Handige hulpje, maar even wachten op een reactie van iemand die dit weet.

Vr,gr, jac.

Ik dacht dat ik ooit eens gelezen had dat dit alleen mogelijk was bij electrisch inklapbare spiegels. Ik zou daar eens op zoeken als ik jou was jac.

Groet sonny

Misschien weet 1 van de technuiten het hier, die goed de weg weten op op-com, ik heb er hier op
Het forum nog nooit iets over gelezen.

Vr,gr, jac.

Jac,

Ik wist dat ik er ergens iets over had gelezen en ben even voor je gaan zoeken.
Toets in de zoekbalk snufje/weetjes/gadgets en je krijgt een link naar deze topic desbetrefende de vectra c.
Daar vind je het 1 en ander over de mogelijkheid die jij zoekt, kan zijn dat het alleen mogelijk is als je een full option pakket heb.
Maar goed lees maar eens, ik hoop dat ik je iets verder heb gebracht.

Groet sonny

Hoi Sonny, van wat ik kon vinden tussen de 16 blz, is dat je full canbus moet hebben en dat heeft de mijne niet, die van mij is half canbus.

Terug
Naar boven