• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rechterraam open na start motor

Je staat toch elke keer weer raar te kijken:

Af en toe begint na het opstarten van de motor mijn rechter portier naar beneden te rollen :hmmz

Nee ik hang niet op de knopjes als ik hem opstart, dus wat het dan zijn? Voor de duidelijkheid, het gebeurt niet altijd. Maar als het gebeurt, is het altijd na het starten, daarna niet meer...

Tis een Corsa B GSi uit '97 met originele elektronische ramen.

Doe jij altijd je lampen aan als je gaat rijden?? Het enige wat ik me kan bedenken is een slecht contact in de stekker waardoor ie contact maakt met de verlichtings + draad in de knop waardoor hij naar beneden gaat. Meestal zet je je lampen aan kort na het starten.

Doe jij altijd je lampen aan als je gaat rijden?? Het enige wat ik me kan bedenken is een slecht contact in de stekker waardoor ie contact maakt met de verlichtings + draad in de knop waardoor hij naar beneden gaat. Meestal zet je je lampen aan kort na het starten.

Nee het gebeurd echt direct bij het omdraaien van de sleutel. (hij begint al voordat de startmotor klaar is, waardoor het raam even blijft hangen omdat alle stroom naar de startmotor gaat...)

Ik doe mijn lampen pas aan als de motor draait.

Nee het gebeurd echt direct bij het omdraaien van de sleutel. (hij begint al voordat de startmotor klaar is, waardoor het raam even blijft hangen omdat alle stroom naar de startmotor gaat...)

Ik doe mijn lampen pas aan als de motor draait.

Terug
Naar boven