• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'Reflectie/Weerspiegeling'topic (ipv fotowedstrijd 17)

Tech 1

Post weinig
Ik had even lopen denken,maar toch een onderwerp bedacht voor de volgende fotowedstrijd.

Hopelijk is dit nog niet aan de beurt geweest,maar ik kon het niet terug vinden.

Ik denk dat het wel een leuke uitdaging is, met al het chroom op de oude en mooi gepoetste oude/nieuwe Opels.

Ik had zelf al even in mijn rally archief gezocht naar wat voorbeelden,helaas niet allemaal Opels maar het gaat om het idee.

2013weerspiegeling.jpg

Nog even de regels:

- Een weerspiegeling/reflectie van of op je Opel.

- De foto moet zelf gemaakt zijn

- Kies de beste foto en zendt die in, 1 foto p.p. dus.

- De foto mag verbeterd worden, maar maak er geen photoshop van

- Inzenden kan tot 14 Juni, tot 23 uur

- Dan volgt er 1 week om te stemmen.

Veel succes!

Groet André

Vooruit ik doe weer eens mee :jerry

2tp.jpg

Shot taken with: RIM Blackberry Bold 9780 5MP camera @ Amsterdam Westpoort.

Ride: Opel Vectra B1 X20XEV met deuren doorgelast

king:

Greetz Emiel

Leuk onderwerp! Valt genoeg mee te doen.

Heb zelf ook veel reflectiefoto's van niet-Opels, bijv. van Lambo's die naast elkaar stonden, Porsches in een grote plas water, enz.

Zal eens kijken wat ik kan insturen.

Het is de bedoeling om wel Opels te gebruiken,misschien was ik niet helemaal duidelijk in mijn omschrijving :oops: excuses zal ook even mijn foto aanpassen.

Ja, ik stuur ook een foto van een Opel in.

Wilde alleen maar aangeven dat ik, net als jij, voornamelijk reflectiefoto's heb gemaakt van niet-Opels.

Oké, ik dacht dat mijn foto verwijdert was,maar ik zie nu dat geen enkele foto meer doorkomt via Filezilla, alleen mijn avatar doet het nog :hmmz

Reflectie is goed gelukt Kim!

Jammer dat het dak er in de reflectie niet helemaal op staat, maar verder issie behoorlijk scherp!

Fout ontdekt,ik gebruikte nog steeds "planet" in mijn fotolocaties,blijkbaar ondersteunen ze dit sinds gisteren definitief niet meer en moet het nu "kpn" zijn. ;)

Nu maar weer on topic.

Ik ben ook eens op pad geweest... Alleen ik twijfel tussen 2 totaal verschillende foto's :hmmz

Nou deze dan maar.. Als je foto op zijn kop bekijkt zie je ook duidelijk de astra.

SAM_1219_zpsac7a10c4.jpg

Terug
Naar boven