• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Regelbare brandstofdrukregelaar

KadettGSI

Post weinig
Ik wou een regelbare brandstofdrukregelaar plaatsen, zijn deze beschikbaar voor op de originele rail te plaatsen, of is er een manier om de originele te verwijderen en af te dichten en een te plaatsen in de retour?

er zijn 2 manieren.

1-regelbare drukregelaar op de rail zelf of

2-een losse regelaar met meter en een plaatje op de rail...

Ik heb optie 2

Groeten Eric

ik had ook optie 2 maar dan geen plaatje op m'n rail maar 1 gat schroefdraad in getapt en een boutje in gedraaid en de ander een messing bochtje.

origineel gepost door freek corsa

Ik heb de onderdruk slang van de originele brandstofdrukregelaar niet aangesloten.

?? verbruikt zeker wel veel dan?

Ik heb de onderdruk slang van de originele brandstofdrukregelaar niet aangesloten.

dan blijft ie gewoon werken.. meet maar is op de rails..

ik heb een externe fse pbv .. en de orginele doorgeboord

in de rails..

aan de kant van de orginele regelaar,haal je het driehoekig

klepje eraf let op het rubbertje..

en boor je een gat aan de bovenzijde (dus door het aluminium waar de regelaar op geschoeft zit) eigenlijk boor je onder de regelaar door

en verbind je de 3 gaatjes met elkaar..

kan je de orginele gewoon laten zitten.. zorg wel dat je de regelaar/injectoren los haalt en alles goed schoon maakt.

voor je het weer in elkaar zet..

ps de externe regelaar komt op de brandstof retourleiding

is degene die uit de orginele regelaar komt..

ik zie het soms verkeerd aangesloten zitten..

testen is makkelijk.. allebei los contact 1 sec aan, degene waar geen benzine uitspuit is de goede..

sucses.. ps vind een regelbare erg makkelijk bij apk:jerry

Ja op ebay heb ik hem al gevonden, maar heb geen visa creditcard, is er nergens in nederland of belgie iemand die deze verkoopt?

Je hoeft geen geld naar paypal te sturen.

Tenzij je die 2 kleine bedragen hebt overgemaakt, om je rekening te bevestigen...

Als je iets koopt op Ebay, dan word je vanzelf doorgestuurd naar paypal, en paypal haalt en schrijft het geld automatisch voor je over. :)

Super handig

Groeten Eric

Maar ik heb geen creditcard zoals visa of mastercard, enkel een gewone kaart, hierdoor kan ik dit dus niet kopen via ebay...

huh....

Als je je aanmeld op paypal, vraagt paypal je 2 kleine bedragen van je rekening over te maken naar je paypal account (dus je gewone bankrekening)

(ik heb ook geen via/mastercard)

Zodra paypal deze 2 bedragen heeft ontvangen, zal alles wat je met paypal kan betalen via je eigen bankrekening gaan...

Als er nog onduidelijkheden zijn, u2u me dan maar even..

Groeten Eric

origineel gepost door geert666

?? verbruikt zeker wel veel dan?

1 op 14 op de snelweg

Die minimale druk is inderdaad 2,5 bar.

Ik had de druk altijd op 4 bar staan, dan heeft de originele druk regelaar niets meer te doen.

of je haalt een nette regelaar die je op de rails monteerd.

Ok kost iets meer maar is wel super netjes..

Terug
Naar boven