• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Regiomeetings Crazy Opel Drivers: 25-11 Roermond

[rquote=1901069&tid=142783&author=bjorn1988]Ochjah, dan maar volgende meeting hopend dat dan iemand mij kan benaderen[/rquote]

Gewoon ff de stoute schoenen aan trekken en naar de mensen toe lopen... zo zijn wij ook begonnen

Ik ben ook even aangewipt na een Mediamarkt bezoekje, stonden inderdaad aardig wat Opeltjes. En een Seat die als een gek aan het rondrijden was om indruk te maken... :sleeping

Al met al toch anderhalf uur even rondgelopen, terwijl ik er niemand ken. Je moet ergens beginnen he.

Er is trouwens een nieuwe flitser nodig voor die camera. ;)

[rquote=1901069&tid=142783&author=bjorn1988]Ochjah, dan maar volgende meeting hopend dat dan iemand mij kan benaderen[/rquote]

Gewoon ff de stoute schoenen aan trekken en naar de mensen toe lopen... zo zijn wij ook begonnen

Ik ben ook even aangewipt na een Mediamarkt bezoekje, stonden inderdaad aardig wat Opeltjes. En een Seat die als een gek aan het rondrijden was om indruk te maken... :sleeping

Al met al toch anderhalf uur even rondgelopen, terwijl ik er niemand ken. Je moet ergens beginnen he.

Er is trouwens een nieuwe flitser nodig voor die camera. ;)

Ik ga er dit keer niet bij zijn in kerkrade, heb helaas motorproblemen en moet nog uitzoeken waar het vanaf komt. Maar in echt bij de Mc-Donalds :P ga ik er zeker weer proberen bij te zijn en hopend dat iemand van CoD te kunnen treffen .

Gaat wel goedkomen dan. In de zomer zijn we gemakkelijk te herkennen aan de gele shirts. En anders even vragen, we bijten niet.

Ik ga er dit keer niet bij zijn in kerkrade, heb helaas motorproblemen en moet nog uitzoeken waar het vanaf komt. Maar in echt bij de Mc-Donalds :P ga ik er zeker weer proberen bij te zijn en hopend dat iemand van CoD te kunnen treffen .

[rquote=1920264&tid=142783&author=bjorn1988]Ik ga er dit keer niet bij zijn in kerkrade, heb helaas motorproblemen en moet nog uitzoeken waar het vanaf komt. Maar in echt bij de Mc-Donalds :P ga ik er zeker weer proberen bij te zijn en hopend dat iemand van CoD te kunnen treffen .

[/rquote]

dat klinkt niet goed bjorn!

ff snel oplossen dan:P haha

ik kom ook denk wel met de frontera want de 2000 heeft druklager dood:P:P

Gaat wel goedkomen dan. In de zomer zijn we gemakkelijk te herkennen aan de gele shirts. En anders even vragen, we bijten niet.

[rquote=1920264&tid=142783&author=bjorn1988]Ik ga er dit keer niet bij zijn in kerkrade, heb helaas motorproblemen en moet nog uitzoeken waar het vanaf komt. Maar in echt bij de Mc-Donalds :P ga ik er zeker weer proberen bij te zijn en hopend dat iemand van CoD te kunnen treffen .

[/rquote]

dat klinkt niet goed bjorn!

ff snel oplossen dan:P haha

ik kom ook denk wel met de frontera want de 2000 heeft druklager dood:P:P

Leuke opkomst voor de eerste meeting in Kerkrade. :thumbup En het was zowaar droog gebleven! 8)

Komende maand staan we op de parkeerplaats bij de Gamma naast de Mc Donalds in Echt.

Hieronder wat foto's van vandaag:

sdc12754.jpg

sdc12755x.jpg

sdc12756.jpg

sdc12757.jpg

sdc12758.jpg

sdc12759z.jpg

sdc12760l.jpg

sdc12761.jpg

sdc12762u.jpg

sdc12763.jpg

sdc12764.jpg

sdc12765.jpg

sdc12766x.jpg

sdc12767.jpg

sdc12769v.jpg

sdc12770.jpg

sdc12771l.jpg

sdc12772.jpg

Leuke opkomst voor de eerste meeting in Kerkrade. :thumbup En het was zowaar droog gebleven! 8)

Komende maand staan we op de parkeerplaats bij de Gamma naast de Mc Donalds in Echt.

Hieronder wat foto's van vandaag:

sdc12754.jpg

sdc12755x.jpg

sdc12756.jpg

sdc12757.jpg

sdc12758.jpg

sdc12759z.jpg

sdc12760l.jpg

sdc12761.jpg

sdc12762u.jpg

sdc12763.jpg

sdc12764.jpg