• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rekord A 1963 Project Update ! Chassis vertinnen !

rallyastra

Post vaak
Deze auto bestond al 22 jaar voor dat ik werd geboren ! Maar de bijna 47 jaar van zijn bestaan hebben toch wel zijn sporen na gelaten. Tijd voor een restauratie dus ! Wat gaat er gebeuren ? De orignele 1.5 motor wordt vervangen door een 2.0 E van een Manta B, de motor en bak zijn beide gereviseerd. Chassis is nog in beste goede staat gezien zijn leeftijd, heb Astra's gezien die verotter waren :vertag

En de gereviseerde motor,

Om een impressie te geven hoe een Rekord A eruit ziet met plaatwerk..

Laurin_Ostern_April_2009_und_Rekord_A_090.jpg

Laurin_Ostern_April_2009_und_Rekord_A_094.jpg

is die versnellingsbak gestraald?? is namelijk wel heel mooi schoon:thumbup verders succes met dit project

Oef dat wordt een fijn apparaat weer.:wub Ga je m in dezelfde stijl als die witte maken, dus verlagen enzo? Of in zo origineel mogelijke staat brengen? Ik ga m volgen

Auto blijft wel zwart, hij gaat iig wel laag worden ! Alles gaat naar de poedercoater wat gecoat kan worden. Eerst maar eens ff de auto stralen.

Mooi man! Super auto. Heb er zelf ook erg veul skik an! Veel succes en plezier. Groeten (uut de buurt;)) van een Rekord A-coupe-rijder

Er komen nog een aantal wijzigingen meer. Tankklepje zal verdwijnen en de tank zal netzoals bij de C Rekord achter de kentekenplaat komen. Als mensen nog nieuwe, of in zeer goede staat verkerende onderdelen hebben liggen hou ik me aanbevolen !

Alvast een update !

Originele tank er uit, komt een aluminium race tank voor in de plaats

Ondanks de 47 jaar is de bodem nog knetter hard !

En hier moet de 2.0 in gepast worden !

Accu gaat naar de koffer aangezien in het motorruim geen plaats meer is

FF een oude motor gebruiken om te passen

Fan gaat ook niet meer passen, komt dus een elektrische voor

En ik vond een afgeschoten kogel ! Groeven staan er in, maar geen schade te zien van een impact op iets hards... Dikke gangsterbak :jerry

kickuh die zal er in 40 45 wel ingeschoten zijn, echt heeeel gaaaf,

hele gave wagen, veel succes en ik gaat m weer volgen,

heb je die groep a 4na1 spagetti spruitstuk al in de verkoop???? of ga je m nog zelf gebruiken?

groeten nick

Waarom maak je geen account aan bij mijn album ofzo. Imageshack zuigt nog steeds als een dolle...

BTW, mooi project ben je mee bezig..

origineel gepost door nl-tuning

heb je die groep a 4na1 spagetti spruitstuk al in de verkoop???? of ga je m nog zelf gebruiken?

groeten nick

in 1940 a 1945 ? :P Als ie van 63 is lijkt me dat sterk :jerry Ik denk dat het de russische maffia was :jerry

origineel gepost door GlennGSI

groeten nick

in 1940 a 1945 ? :P Als ie van 63 is lijkt me dat sterk :jerry Ik denk dat het de russische maffia was :jerry

ooooh is ie uut 63:P:P:P:P:P:P was ook meer een dolletje whahaha,

groeten nick

origineel gepost door GlennGSI

groeten nick

ooooh is ie uut 63:P:P:P:P:P:P was ook meer een dolletje whahaha,

groeten nick

Haha jah bij mij ook :jerry

Mooie kleur trouwens ! Is er ook al bekend wat voor wielen eronder komen en dergelijke ? ( alvast een plaatje vormen hoe hij moet worden )

Terug
Naar boven