• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

rekord c sedan geruilt tegen een kadett d td

even een fototje tussen door dan maar hij is nog niet klaar he er komt nog meer.

gr willem

100_1151.jpg

gisteren avond eerste deuk opgelopen rende een hond over de weg en ja klats zo op het spat bord hond mankeert tot nu toe nog niks hij heeft nu wel wat gelestrepen op zijn kont en ik heb er een deuk en wat haar van over.

goedemorgen

100_1152.jpg

jep, nog niet binnen?

hmm, zal maandag dan wel komen denk ik, hoop dat de nieuwe diesel vlotter beter werkt!

denk als je zorgt dat de tank half leeg is, en je de auto achter goed hoog op krikt, je de vlotter zo uit kan wisselen, zonder de tank verder leeg te laten of hem onder de auto uit te halen.

nee denk dinsdag want we krijgen geen pakket post op maandag

zal zo het nieuwe hemeltje maken op de naaimachine misschien morgen foto's.

gr willem

ja ik ben een alles kunner

maar het is heel simpel je pakt een stuk stof grof gemeten je kijkt hoeveel hemel stokken er in zitten die meet je uit op de stof inclusief 6 cm plooi op het naaimachine plooien en dan ophangen aan de hemel stokken en dan spannen en lijmen klemmen tussen het rubber waar zonodig het kan.

het is zo simpel (denk ik moet het er nog in hangen)

gr willem

zo even een dagje vrij dus weer een kleine update .

100_1163.jpg

100_1162.jpg

100_1164.jpg

ga vandaag verder met het interieur het hemeltje heb ik uitbesteed aan mijn schoonmoeder want wij zijn het naaimachine kwijt maar later daar weer foto's van.

gr willem

ja die credits gaan nog naar thijs die heb ik er niet op geplakt

gaat mij meer om het logo isuzu td en tweety tja blijft het autootje van het vrouwtje he.

gr willem

bent lekker bezig willem, zal wel een leuk gezicht zijn, zoon knal gele auto, met een zwart pluimpje ;)

zo net klaar met de wielen heb nu de borbet velgen er weer onder met twee nieuwe toyo's want wat er onder zat leek wel vierkant .

100_1165.jpg

staat hem wel beter zo dan die rosse wieltjes (staan nu te koop )

gr willem

:wub de Rekord station :wub (valt wel op trouwens dat jij nu al 2 ex-en van Tijs voor de deur hebt staan! ;) )

Maar.... Goed bezig hoor Willem! Is echt een heel ander autotje nu! Zou hem nooit herkend hebben als ik je in het "wild" tegen was gekomen!

ja toevallig he

maar denk niet de sedan terug neem want daar heb ik niks mee en hij was gewoon te groot voor lydia dus

nee heel blij mij zo.

gr willem

ja het naafgat is net wat te groot van die staaltjes, dus zaten denk ik niet goed gecentreerd.

maar de borbets staan ook een stuk beter!!

het zijn renault clio rsi wieltjes dacht ik.

ben blij dat je zo blij bent met de d kadett, ben ook nog altijd blij met de rekord, goeie ruil geweest!

(vandaag nieuwe wieltjes er onder gedaan, en andere startmotor, want hij wilde nu echt niet meer starten, start nu weer als een nieuwe)

Lekker kleurtje, wel even wennen hoor..zie 'm nog steeds voor me in grijs/blauw.

Schroef je er nog wel een voorbumper op?

Terug
Naar boven