• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rekord C Sedan

@Twanni wrote:@helmer opelfan wrote:Dingen aanschaffe, zo zalig als je het met z'n 2 kan doen?

Ow sorry ik snap het dingen voor de auto aanschaffe en dan zalig met z'n 2en opknappen :lol: :jerry -offtopic

Tis een mooie auto en ook makkelijk om aan te werken. Geen ingewikkelde techniek of electronica :thumb

jij zit toch ook altijd met dezelfde gedachten he :D haha

Mannen, mannen, mannen ... :lol:

@Twanni wrote:@helmer opelfan wrote:Dingen aanschaffe, zo zalig als je het met z'n 2 kan doen?

Ow sorry ik snap het dingen voor de auto aanschaffe en dan zalig met z'n 2en opknappen :lol: :jerry -offtopic

Tis een mooie auto en ook makkelijk om aan te werken. Geen ingewikkelde techniek of electronica :thumb

jij zit toch ook altijd met dezelfde gedachten he :D haha

Mannen, mannen, mannen ... :lol:

Alléz, mede-Vlamingen hier op't forum!

Ik woon net naast Antwerpen, altijd tof om landgenoten tegen te komen.

Over jullie project: Alvast veel succes toegewenst!

Tips: Zorg dat je plaats hebt waar de wagen droog staat , en evenveel plaats om de wisselstukken, carroseriedelen enz...

te zetten. Kleed de wagen volledig uit, dus ook de "gardebou's", deuren, enz... Je zou verbaast zijn wat je vindt!

Wees voorzichtig met zandstralen, kan soms voor ambetante resultaten zorgen.

Voor technische vragen mag je steeds aankloppen; en net als jullie heb ik ook een vrouwke da meedoet met de projecten.

En Sandra, ja ik ben ook ne man...

Alléz, mede-Vlamingen hier op't forum!

Ik woon net naast Antwerpen, altijd tof om landgenoten tegen te komen.

Over jullie project: Alvast veel succes toegewenst!

Tips: Zorg dat je plaats hebt waar de wagen droog staat , en evenveel plaats om de wisselstukken, carroseriedelen enz...

te zetten. Kleed de wagen volledig uit, dus ook de "gardebou's", deuren, enz... Je zou verbaast zijn wat je vindt!

Wees voorzichtig met zandstralen, kan soms voor ambetante resultaten zorgen.

Voor technische vragen mag je steeds aankloppen; en net als jullie heb ik ook een vrouwke da meedoet met de projecten.

En Sandra, ja ik ben ook ne man...

Zo zo, dat is altijd leuk om te weten!

Dan moet je maar eens langskomen :thumb

We hebben plaats zat hoor, we zitten in een loods dus geen enkel probleem ;)

Bedankt voor de tips en voor hulp/info,

daar hebben we dit topic ook aangemaakt hé, maar nu weten we je te vinden :D

xx

Zo zo, dat is altijd leuk om te weten!

Dan moet je maar eens langskomen :thumb

We hebben plaats zat hoor, we zitten in een loods dus geen enkel probleem ;)

Bedankt voor de tips en voor hulp/info,

daar hebben we dit topic ook aangemaakt hé, maar nu weten we je te vinden :D

xx

Gisteren hebben we verder gewerkt aan de opel,

we hebben het interieur er verder uit gehaald (achterbank en voor een deel de deurpanelen), het kofferdeksel, de motorkap, de gardebou en de uitlaat

Hier enkele foto's :

dsc0192bp.jpg

dsc0188nl.jpg

dsc0190l.jpg

dsc0189f.jpg

dsc0184nr.jpg

dsc0138xc.jpg

& ons eerste vraagje : Hoe krijg je de zwengel van de raam uit het deurpaneel ? Daar zitten we mee te sukkelen :D

Gisteren hebben we verder gewerkt aan de opel,

we hebben het interieur er verder uit gehaald (achterbank en voor een deel de deurpanelen), het kofferdeksel, de motorkap, de gardebou en de uitlaat

Hier enkele foto's :

dsc0192bp.jpg

dsc0188nl.jpg

dsc0190l.jpg

dsc0189f.jpg

dsc0184nr.jpg

dsc0138xc.jpg

& ons eerste vraagje : Hoe krijg je de zwengel van de raam uit het deurpaneel ? Daar zitten we mee te sukkelen :D

Als het goed is moet je dan een clipje achter de as van de hengel naar opzij bewegen of in 1 keer los klikken, zo zit het meestal in ieder geval.

Als het goed is moet je dan een clipje achter de as van de hengel naar opzij bewegen of in 1 keer los klikken, zo zit het meestal in ieder geval.

Sorry, maar wat is een gardebou op z'n Nederlands?

Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angel

Terug
Naar boven