• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

rekord D nafttankt gezocht

opel-motorsport

Post weinig
hallo ik zoek een nafttankt van een rekord D zonder schade of roest ik zet het hier neer aangezien bij marktplaats nie zo snel gekeken word en ik ze redelijk dringend nodig heb

alvast bedankt

mvg

jij wat is een nafttank

en brandstof tank heb ik ook als het goed is liggen

ik kom regelmatig in belgie (ben chauffeur)

gr kabouter

jij wat is een nafttank

en brandstof tank heb ik ook als het goed is liggen

ik kom regelmatig in belgie (ben chauffeur)

gr kabouter

ik heb hier 1tje liggen en die kost 150 euro

kan hem eventueel voor je meenemen naar belgie voor 25 euro

alleen dan een klein beetje geduld,ik kom niet dagelijks in meeuwen

ik ga vanavond naar luxemburg dus had mooi gekunt

gr kabouter

ps volgende week zaterdag gaan we met de truck naar "echt" nederland om citytrailer op te halen

dus misschien nog een mogelijkheid

ik heb hier 1tje liggen en die kost 150 euro

kan hem eventueel voor je meenemen naar belgie voor 25 euro

alleen dan een klein beetje geduld,ik kom niet dagelijks in meeuwen

ik ga vanavond naar luxemburg dus had mooi gekunt

gr kabouter

ps volgende week zaterdag gaan we met de truck naar "echt" nederland om citytrailer op te halen

dus misschien nog een mogelijkheid

origineel gepost door opel-motorsport

how seg is jouw tank van goud ofzo is meer als het dubbel dan ergens anders gevraagd word

sorry dat ik het zeg maar ik vind het maar een belachelijke reactie. je vraagt een tank te koop , en iemand bied je er een aan die het zelfs in belgie wilt komen brengen en dan krijt hij zo,n reactie terug. als je het te duur vind dan kan je het ook op een nette manier zeggen. bovendien vind ik €150,00 nog wel meevallen als het een nette tank is.

ik heb een aantal jaar geleden €100,00 betaald voor een tank daar heb ik een eind voor moeten rijden en toen die er onder zat was die nog lek ook. maar goed je kan geluk hebben en er een vinden voor minder.

origineel gepost door opel-motorsport

how seg is jouw tank van goud ofzo is meer als het dubbel dan ergens anders gevraagd word

sorry dat ik het zeg maar ik vind het maar een belachelijke reactie. je vraagt een tank te koop , en iemand bied je er een aan die het zelfs in belgie wilt komen brengen en dan krijt hij zo,n reactie terug. als je het te duur vind dan kan je het ook op een nette manier zeggen. bovendien vind ik €150,00 nog wel meevallen als het een nette tank is.

ik heb een aantal jaar geleden €100,00 betaald voor een tank daar heb ik een eind voor moeten rijden en toen die er onder zat was die nog lek ook. maar goed je kan geluk hebben en er een vinden voor minder.

een belachelijke reactie ??? op 2 ander plaatsen vragen ze juist de helft van de prijs en dan wilt komen bezorgen hij is chauffeur dus op kosten van zijn baas dusja laat al maar hebbe al een tank gevonden topic mag toe

Terug
Naar boven