• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rekord E1 2.0e 2deurs

opelvectrafreak

Post weinig
Sinds gisteren in mijn bezit

Opel Rekord E1 1978

2.0E

2 deurs sedan

rijdt heerlijk heeft natuurlijk wel zijn plekjes enz

maar goed dat lossen we zelf wel op

425087_287899751273396_100001601191165_752099_1258983870_n.jpg

429741_287899321273439_100001601191165_752097_23968409_n.jpg

ik vind de E1 normaal een saaie wagen, maar zo in het rood met die zwarte velgen heeft het wel wat :thumb

@HAICO wrote:ik vind de E1 normaal een saaie wagen, maar zo in het rood met die zwarte velgen heeft het wel wat :thumb

Hij is Oranje ;) hahah met deze velgen vind ik hem op stuk leuker dan op origineel

en ben dol op 2 deurs sedan uitvoeringen jammer dat niet meer gemaakt worden

en bedankt voor jullie reacties

zodra ik er wat aan verander staat het hier ook

Ik had er ook niks mee. Totdat mijn vader een E-1 2 deurs kocht en ik net mijn rijbewijs had. Heb toen nog gewed met mijn vader dat ik hem wel dwars kreeg in de bochten. :D :D Natuurlijk gewonnen.

Vond alleen de kleur niet zo geweldig wij hadden namelijk zo'n diarree kleur, licht bruin metallic.

Dan is deze wel mooier. Ben benieuwd of ik hem eens tegenkom als ik in Asten ben.

Veel plezier ermee, en houd hem mooi rijdend.

Prima auto's hoor. Ik had er ook eentje (nog niet zolang geleden verkocht) , een witte met rood interieur, wel weer een 4 deurs. Heb ik een groot deel van Europa mee doorgereden, en heeft me nooit laten staan.

Ja prima tot vandaag

probleem met gas installatie na tijdje rijden

valt hij uit dan kan ik hem starten maar blijft hij niet lopen tenzij ik choke knop ingedrukt houdt

als ik half uurtje wacht doet hij het wel weer lijkt wel of er iets moet afkoelen

ik dacht aan veiligheids relais dat die te warm wordt

is dit mogelijk???

iemand ervaring mee

Ja dat heb ik ook wel een met mijn rekord e en manta a.

Simpelste oplossing is de schakelaar van de brandstof op neutraal te zetten (geen brandstof) en dan starten tot hij aanslaat op de dampen en dan terwijl hij aanslaat hem weer op gas te zetten. Werkt eigenlijk altijd......

Suc6

schone e1 - 2deurs

heb ook ene in restauratie staan, zal eind dit jaar wel in zijn nieuw kleurtje staan

grtz

Terug
Naar boven