• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rekord E2 met monza neus.

Bij deze een paar plaatjes van een rekord met gewijzigde voorbumper. Overigens wordt er aan deze rekord nog meer gewijzigd.

23wk8zk.jpg

nc16vc.jpg

2vmc1w5.jpg

118i238.jpg

2hnlxk0.jpg

mj8k91.jpg

k9ic15.jpg

72erky.jpg

Voor degene die het leuk vinden om een zweeds project (rekord met turbomotor) te volgen is hier de link.

rekord goes boooooost

Niet te hopen als deze straks klaar is dat je ergens tegen aan rijd !!!

Dan kan je weer van voren aan beginnen, HIER ZIJN ER GEEN 2 VAN. denk ik ............

Wel een knap stukje werk CKAD. :thumbup

Niet te hopen als deze straks klaar is dat je ergens tegen aan rijd !!!

Dan kan je weer van voren aan beginnen, HIER ZIJN ER GEEN 2 VAN. denk ik ............

Wel een knap stukje werk CKAD. :thumbup

[rquote=1830414&tid=139489&author=noci]Niet te hopen als deze straks klaar is dat je ergens tegen aan rijd !!!

Wel een knap stukje werk CKAD. :thumbup[/rquote]

Dit is allemaal niet zo moeilijk hoor. :D:D Gewoon wat linkjes plaatsen van de mooie scandinavische forums.

[rquote=1830414&tid=139489&author=noci]Niet te hopen als deze straks klaar is dat je ergens tegen aan rijd !!!

Wel een knap stukje werk CKAD. :thumbup[/rquote]

Dit is allemaal niet zo moeilijk hoor. :D:D Gewoon wat linkjes plaatsen van de mooie scandinavische forums.

In Zuid Afrika is een Rekord E2 met Senator A2 neus en 6 cylinder een Commodore. Echt mooie auto. Een E2 met alleen een A2 bumper is niet zo spannend, vind ik. Het mooiste is inderdaad front, spatborden en motorkap overzetten. Een sloper is toch niet zo moeilijk te vinden? Op dit moment is er een forummer bezig met en A2 stationcar. En dit is geen Rekord Station met een Senator neus maar een echte Senator... :o

In Zuid Afrika is een Rekord E2 met Senator A2 neus en 6 cylinder een Commodore. Echt mooie auto. Een E2 met alleen een A2 bumper is niet zo spannend, vind ik. Het mooiste is inderdaad front, spatborden en motorkap overzetten. Een sloper is toch niet zo moeilijk te vinden? Op dit moment is er een forummer bezig met en A2 stationcar. En dit is geen Rekord Station met een Senator neus maar een echte Senator... :o

:o is da winsum dus toch een leuk plekje haha.

en dat herinneren... dat zal wel met het tijdstip van nu te maken hebben zeker. :P

:o is da winsum dus toch een leuk plekje haha.

en dat herinneren... dat zal wel met het tijdstip van nu te maken hebben zeker. :P

Op dit moment is er een forummer bezig met en A2 stationcar. En dit is geen Rekord Station met een Senator neus maar een echte Senator...

ik weet het ook

heb zelfs al wat van gezien tyd terug

ben eigenlijk wel benieuwd hoe ver ie er mee is

Op dit moment is er een forummer bezig met en A2 stationcar. En dit is geen Rekord Station met een Senator neus maar een echte Senator...

ik weet het ook

heb zelfs al wat van gezien tyd terug

ben eigenlijk wel benieuwd hoe ver ie er mee is

[rquote=1830837&tid=139489&author=Ghanz]die uit het hoge noorden zeker :D[/rquote]

volges mij uit het wilde noordwesten hoor:P

Terug
Naar boven