• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

rekord vraag

zaterdag ga ik naar de volgende coupe kijken

en het is terug een met versnellingen aan het stuur :thumb

zaterdag ga ik naar de volgende coupe kijken

en het is terug een met versnellingen aan het stuur :thumb

Mn 66er rekord sedan heeft gewoon een vloerpook.

Vind ik zeer jammer, zou hem wel aan het stuur willen hebben, zodat er een lekkere voorbank in kan. Cruised dan toch net wat lekkerder met je meid op de bank.

Is zoiets nog een beetje om te bouwen?

Mn 66er rekord sedan heeft gewoon een vloerpook.

Vind ik zeer jammer, zou hem wel aan het stuur willen hebben, zodat er een lekkere voorbank in kan. Cruised dan toch net wat lekkerder met je meid op de bank.

Is zoiets nog een beetje om te bouwen?

hele rataplan inclusief handrembevestiging en stuurkolom uit een sloper halen dan is dat redelijk makkelijk om te bouwen

in een coupe hoort dan weer een vloerpook en stoelen naar mijn id,sportiever rijden, in een sedan of caravan een bank

hele rataplan inclusief handrembevestiging en stuurkolom uit een sloper halen dan is dat redelijk makkelijk om te bouwen

in een coupe hoort dan weer een vloerpook en stoelen naar mijn id,sportiever rijden, in een sedan of caravan een bank

ik was men camera thuis vergeten :oops:

maar zodra ik hem hier thuis staan heb, post ik zo snel moeglijk foto's king:

ik was men camera thuis vergeten :oops:

maar zodra ik hem hier thuis staan heb, post ik zo snel moeglijk foto's king:

Terug
Naar boven