• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

relays gejat!! wat nu?

Hoi, Rik

Ik zou graag willen dat ik wat verder was, Het haal het water van mijn raam weg heen en weer stangetje werkt weer, dit relai, had ik ook nog liggen uit een Mercedes.

Verder heeft de display het begeven, en heb ik leds geplaatst in de de tellers, want een voor een ging er een lampje stuk.

Poetsen moet ook nog gebeuren. en zo veel meer.

Ik laat het allemaal nog wel weten, het komt wel goed.

Groetjes, Frans

Hoi, Rik

Ik zou graag willen dat ik wat verder was, Het haal het water van mijn raam weg heen en weer stangetje werkt weer, dit relai, had ik ook nog liggen uit een Mercedes.

Verder heeft de display het begeven, en heb ik leds geplaatst in de de tellers, want een voor een ging er een lampje stuk.

Poetsen moet ook nog gebeuren. en zo veel meer.

Ik laat het allemaal nog wel weten, het komt wel goed.

Groetjes, Frans

@wim-v6 wrote:6 wisselen voor een timer relais:

04636.jpg

willem

Willem Nog bedankt voor de Info.

Groetjes, Frans

Over dat display:

Niet heel toevallig alle 2 de lampjes kapot gegaan ?

Door sluiting tijdens je werkzaamheden ?

Heb ik ook gehad tijdens het wisselen van de lampjes !!!

Rik ;)

Over dat display:

Niet heel toevallig alle 2 de lampjes kapot gegaan ?

Door sluiting tijdens je werkzaamheden ?

Heb ik ook gehad tijdens het wisselen van de lampjes !!!

Rik ;)

@Mr.F wrote:Rik toch, je moet dat stekkertje ook los maken :P

Beste "Mr F" ik heb totaal geen verstand van leds en daarom ga ik niet met jou in discussie :jerry

Dit min of meer "off-topic" beste medeforummers !

Ik heb wel eens sluiting gemaakt met het verwisselen van de lampjes, vandaar dat ik er toch even op wijs.

Rik

@Mr.F wrote:Rik toch, je moet dat stekkertje ook los maken :P

Beste "Mr F" ik heb totaal geen verstand van leds en daarom ga ik niet met jou in discussie :jerry

Dit min of meer "off-topic" beste medeforummers !

Ik heb wel eens sluiting gemaakt met het verwisselen van de lampjes, vandaar dat ik er toch even op wijs.

Rik

@Mr.F wrote:Ik zal'm eens poetsen, bij Rik sta ik al bekend als de poetser :P

Maar lekker kansloos als je dat er allemaal uit gaat trekken, succes om alles weer in orde te krijgen :thumb

Kan dat ik nog een display heb liggen trouwens, heb je ook tijd/datum/tempratuur?

Hoi, Mr.F

Ik snap niet helemaal waar je op doelt? :hmmz , ik ben blonttttt, zie je.

Nu weet ik niet of je het allemaal van begin af aan gevolgd heb.

Doel je nu op de relais, of de leds??

Relais, deze heb ik er niet uit getrokken, dat is voor mij helemaal gratis en voor niets gedaan, zo maar!! incl, ingeslagen ramen. :jerry

En de display, kapte er van de ene op de andere dag mee, dat was voor dat de lampjes in de cockpit er één voor één stuk gingen.

Deze waren ook aan vervanging toe, want ze waren idd stuk en, alles heb ik vervangen in leds, altans de verlichting dan, want de aanduidingen van B.v. motor storing etc, deze heb ik laten zitten.

De cockpit werkt weer mooi.

Betreft de display, verlichting doet het nu wel, maar tijd, datum, en temp niet. Ik ben zaterdag ook even op de sloop geweest voor 5,- een display gescoord en deze doet helemaal niets, ben er zo net ook even terug geweest omdat ik er langs kwam, maar bij andere auto's waren display,s er al uitgehaald. Dus Mr.F ik hou mij aanbevolen.

Poetsen van binnen en buiten doe ik zelf wel, als je het goed wilt doen, is dit ook een dag taak. alleen de kans ontbreekt mij even op dit moment. :???:

Rik

Verwisselen, doe je toch met contact uit :shock: , en het enige wat je dan nog zou moeten kunnen doen, is de leds omdraaien.

En uh -offtopic ??, mag je elkaar niet op de hoogte houden dan? :hmmz

@Mr.F wrote:Ik zal'm eens poetsen, bij Rik sta ik al bekend als de poetser :P

Maar lekker kansloos als je dat er allemaal uit gaat trekken, succes om alles weer in orde te krijgen :thumb

Kan dat ik nog een display heb liggen trouwens, heb je ook tijd/datum/tempratuur?

Hoi, Mr.F

Ik snap niet helemaal waar je op doelt? :hmmz , ik ben blonttttt, zie je.

Nu weet ik niet of je het allemaal van begin af aan gevolgd heb.

Doel je nu op de relais, of de leds??

Relais, deze heb ik er niet uit getrokken, dat is voor mij helemaal gratis en voor niets gedaan, zo maar!! incl, ingeslagen ramen. :jerry

En de display, kapte er van de ene op de andere dag mee, dat was voor dat de lampjes in de cockpit er één voor één stuk gingen.

Deze waren ook aan vervanging toe, want ze waren idd stuk en, alles heb ik vervangen in leds, altans de verlichting dan, want de aanduidingen van B.v. motor storing etc, deze heb ik laten zitten.

De cockpit werkt weer mooi.

Betreft de display, verlichting doet het nu wel, maar tijd, datum, en temp niet. Ik ben zaterdag ook even op de sloop geweest voor 5,- een display gescoord en deze doet helemaal niets, ben er zo net ook even terug geweest omdat ik er langs kwam, maar bij andere auto's waren display,s er al uitgehaald. Dus Mr.F ik hou mij aanbevolen.

Poetsen van binnen en buiten doe ik zelf wel, als je het goed wilt doen, is dit ook een dag taak. alleen de kans ontbreekt mij even op dit moment. :???:

Rik

Verwisselen, doe je toch met contact uit :shock: , en het enige wat je dan nog zou moeten kunnen doen, is de leds omdraaien.

En uh -offtopic ??, mag je elkaar niet op de hoogte houden dan? :hmmz

Terug
Naar boven