• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

remklauwen spuiten

Spacejam

Woont hier bijna
Mijn remklauwen zien er nogal beroerd uit nu wil ik ze gaan spuiten, eigenlijk terwijl ze er nog opzitten aangezien ik niet weet hoe ik het allemaal fatsoenlijk kan losmaken. Ik wil ze denk ik gewoon grijs zilverkleurig spuiten zoals de latere astra h's het ook hebben. Wat voor verf kan ik hiervoor het beste gebruiken?

hittebestendig bij de gamma/praxis is prima.. maar als je het doet terwijl ze er nog opzitten zou ik een blikje kopen en met de kwast doen, dat word denk netter gezien de moeilijke hoeken/werkruimte van een wielkas :P

ff goed schoonkrabben met een staalborstel en thinner en vervolgens een nieuw likkie verf er tegen.

Hammerite met de kwast, zoals vlugge jaapie ook al zegt goed schoonkrabben, ontvetten met een doek thinner (of zoals ik heb gedaan een doek remreiniger) en met de kwast hammerite aanbrengen en goe dlaten drogen(wat bij deze temperaturen wel even kan duren)

23uddom.jpg

Mark

www.AstraTuningClub.nl

Terug
Naar boven