• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

remlicht aan ! gewoon dimlicht uit!!!!

mar10manta

Post vaak
als ik op mijn rem trap gaan de remlicheten branden maar mijn gewone verlichting gaat uit!!!??? zit dat misschien in de schakelaar op het rempendaal? :hmmz

ff gekeken, ik heb er nog 3 liggen, 2 dezelfde en 1 is iets anders

maar ze komen op hetzelfde neer zo te zien

ff gekeken, ik heb er nog 3 liggen, 2 dezelfde en 1 is iets anders

maar ze komen op hetzelfde neer zo te zien

@mar10manta wrote:@knoll wrote:ik heb ook iets soortgelijks gehad ik heb alle ampulen vanachter vervangen (mss bij jou niet nodig) maar waren bij mij terug sterker de lampen en dan was het probleem bij mij nog het zelfde

dan iemand doen kijken naar de lichten vanachter en ik op de rem en gewikkeld aan alle zekeringen in de zekeringkast bleek er gewoon eentje los te zitten zoek daar maar achter ;-) maar of het het zelfde probleem is durf ik niet zeggen kan veel oorzaken hebben Grz

het probleem was dat de schakelaar op het dashbord kapot is! :cry is toch geen zo'n groot werk gwn knopje eruit halen en vervangen

@mar10manta wrote:@knoll wrote:ik heb ook iets soortgelijks gehad ik heb alle ampulen vanachter vervangen (mss bij jou niet nodig) maar waren bij mij terug sterker de lampen en dan was het probleem bij mij nog het zelfde

dan iemand doen kijken naar de lichten vanachter en ik op de rem en gewikkeld aan alle zekeringen in de zekeringkast bleek er gewoon eentje los te zitten zoek daar maar achter ;-) maar of het het zelfde probleem is durf ik niet zeggen kan veel oorzaken hebben Grz

het probleem was dat de schakelaar op het dashbord kapot is! :cry is toch geen zo'n groot werk gwn knopje eruit halen en vervangen

ik heb ook iets soortgelijks gehad ik heb alle ampulen vanachter vervangen (mss bij jou niet nodig) maar waren bij mij terug sterker de lampen en dan was het probleem bij mij nog het zelfde

ik heb ook iets soortgelijks gehad ik heb alle ampulen vanachter vervangen (mss bij jou niet nodig) maar waren bij mij terug sterker de lampen en dan was het probleem bij mij nog het zelfde

@knoll wrote:ik heb ook iets soortgelijks gehad ik heb alle ampulen vanachter vervangen (mss bij jou niet nodig) maar waren bij mij terug sterker de lampen en dan was het probleem bij mij nog het zelfde

het probleem was dat de schakelaar op het dashbord kapot is! :cry

@knoll wrote:ik heb ook iets soortgelijks gehad ik heb alle ampulen vanachter vervangen (mss bij jou niet nodig) maar waren bij mij terug sterker de lampen en dan was het probleem bij mij nog het zelfde

het probleem was dat de schakelaar op het dashbord kapot is! :cry

Hmm, volgens mij als het de remlichtschakelaar is dan gaat het remlicht juist niet branden.

Heb je zekeringen al gechecked?

Hmm, volgens mij als het de remlichtschakelaar is dan gaat het remlicht juist niet branden.

Heb je zekeringen al gechecked?

heb jij een trekhaak onder de manta ? massa checken . ik denk dat je het daar moet zoeken je remlicht schakelaar doet het of doet het niet !

heb jij een trekhaak onder de manta ? massa checken . ik denk dat je het daar moet zoeken je remlicht schakelaar doet het of doet het niet !

Terug
Naar boven