• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

remmen astra h

ik kan nieuwe 5 gaats schijven voor mijn astra kopen van het merk nk,heeft iemand ervaring met deze schijven ?

Ze komen uit duitsland en kosten 89,00 euro incl blokken.

Graag een reactie.

Astra h station 1.3 cdti 2006

noooooit van gehoord.

wat is het voor een merk blokken dan?

ook nk?

89 euro is niet veel, maar of daar de kwaliteit ook heen is druf ik niet te zeggen :hmmz

goedkoop hoeft niet altijd slecht te zijn, maar het kan ook zo zijn dat je na 1000km weer nieuwe kan kopen bij wijze van...

Heb op mijn F ook schijven en blokken van het merk NK zitten, komen ook uit duitsland weg. Schijven zijn pas 1 mm gesleten in 30.000 km. Bevalt dus goed. En kwam er vrolijk mee door de APK.

Ok ,allemaal bedankt voor jullie reactie ,de blokken zijn van het merk tomex.

Ik ga het proberen ,scheelt wel een hoop geld ,

De astra is geen racewonder ,de remmen krijgen dan ook niet echt op hun sodemieter. :thumb :thumb

Hallo ,

Ik wil een einddemper van een benzine astra onder mijn diesel monteren,heeft dit schadelijke gevolgen ?

Ik krijg hem wel passend ,maar vraag me af of het geen schadelijke gevolgen voor de motor heeft (1.3cdti)

Ik hoor graag van jullie

Terug
Naar boven