• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Remmen kadett C

Sicco

Post weleens wat
Welke remmen zijn er mogelijk op de assen van een kadett c.De motor is 2.0E.Ik weet dat die van een record 2.2 een optie zijn,maar zijn er nog andere optie,s mogelijk?Ik ga er dan vanuit dat het gaat om schijven,trommels en de hoofdrem cilinder.En heeft e.e.a invloed op een 60of80mm verlaging in combinatie met b.v 13 inch velgen?Graag lees ik jullie ervaring of opties.

rekord 2.2 schijven en alfa 75 brembo klauwen schijnt plug and play te zijn voor de vooras. Dat schijnt ook in combinatie met 13" te kunnen. Ik ben zelf eerst bezig voor de achteras zoals op mantacabrio.nl staat, golf3 klauwen en audi schijven en dan ga ik kijken of dat op 3delige HTN's past. Daarna laat ik een partij van die adapterplaten snijden.

Oke,en heb je ook de trommels van de 2.2?En welke maat heb je dan onder je c?Manta B 14inch,die heb ik nog liggen namelijk.

origineel gepost door geezer

3delige HTN's

heb je daar foto's van :o die zijn zo mooi! :wub

IMG_1305.JPG

en ik weet niet wat er op 13inch staal zou passen, de standaard remmen in ieder geval wel en die voldoen prima hoor

IMG_1305.JPG

en ik weet niet wat er op 13inch staal zou passen, de standaard remmen in ieder geval wel en die voldoen prima hoor

Heel erg mooi, ik ben erg blij met mij atsjes, maar dit is het helemaal. F@ck de bbs-sen of wat dan ook. Ga er toch maar eens voor sparen denk ik. 340 pond per stuk is te doen :o

@2000 : Dit is wel HTN en geen BBS en heb ze gekocht bij de broer van de grote HTN baas. Orginele E30 zijn ook nog nieuw te krijgen incl. de randen en als je dan een euro teken voor je naam zet dan ben je er ongeveer wel.

Maar alles is te koop

@2000 : Dit is wel HTN en geen BBS en heb ze gekocht bij de broer van de grote HTN baas. Orginele E30 zijn ook nog nieuw te krijgen incl. de randen en als je dan een euro teken voor je naam zet dan ben je er ongeveer wel.

Maar alles is te koop

weet ik, ik kijk vaak bij htn leveranciers.

Persoonlijk vind ik deze ook heel mooi

HTN-RS-Design-500.jpg

onal1designgif.jpg

Maar ik heb mooie, en de auto zelf heeft voorlopig voorrang

Oh, en sorry voor de off topic.

Terug
Naar boven