• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Remmerij manta, wat te kiezen?

ik zou ook voor de volvo 240 klauwen gaan.

dit is in mijn ogen de enigste knappe oplossing voor circuitgebruik. en zo veel werk is het niet. nou je er toch mee bezig bent!

origineel gepost door larsjeG40

ik zou ook voor de volvo 240 klauwen gaan.

dit is in mijn ogen de enigste knappe oplossing voor circuitgebruik. en zo veel werk is het niet. nou je er toch mee bezig bent!

en hoe bevallen jou wilwoods, heb je ze al getest?? Vind ze super remmen veeeel beter dan de 16v setup alleen piepen ze heel erg mar da neem ik voor lief

Als ze erg piepen kun je dat blijkbaar vaak verhelpen door de randjes van de blokken een beetje schuin af te schuren, je zou het eens kunnen testen?

heb ik al gedaan, is t eerste wat ik doe met nieuwe blokken.. hoort denk ik bij de race remmetjes...

mij bevallen ze heel goed heb nog nooit zo hard kunnen remmen!!

bij mij piepen ze niet

maar een maat van me heeft carbon blokken erop en die piepen juist weer wel. maar dat hoort bij race auto's

welke b;lokken heb jij erbij, ik heb de wilwood blokken erbij, ze zeiden dat t piepen kwam omdat t nog vrij harde blokken zijn.. Mar precies wat je zegt, ik heb nog nooit zo hard kunnen remmen, moet opletten als er iemand achter zit en je in de ankers moet..

Terug
Naar boven