• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

remschijf links voor

nou daar was ik weer ff

wou ik de remblokken vervangen achter hebben ze me de verkeerde remblokken gegeven

ik heb ondertussen de dopsleutel van centrale bout en stang gehad van de automonteur hiero in de straat mag ik ff gebruiken

dus ik ga zo verder met de wiellager links voor heb wel de remklauw en de wiel er op gezet

dan maak ik eerst de centrale bout los

nou de wiellager heb ik niet vervangen dat ga ik samen met de automonteur hiero in de straat doen op in zijn werkplaats (eigen bedrijf)

ik heb wel de termostaat vervangen

moet nou alleen nog andere dingen doen zoals:

olie verversen en nieuwe olie filter dan ga ik eerts ff oil system cleaner gebruiken

benzindefilter

Interieurfilter

en dan de nieuwe remblokken en remschijfen achter als ik de goeie remblokken heb

en de wiellager samen doen met de automonteur

maar dar wacht ik nog ff meem et dit lijstje eerst de kerstdagen en dan oud en nieuw zal wel in het nieuwe jaar komen

dan moet het lukken, zoals je het nu gaat doen :thumb

zonde van de remblokken, hebben wij ook zo vaak dat onderdelen verkeerd zijn :???:

nou de wiellager heb ik niet vervangen dat ga ik samen met de automonteur hiero in de straat doen op in zijn werkplaats (eigen bedrijf)

ik heb wel de termostaat vervangen

moet nou alleen nog andere dingen doen zoals:

olie verversen en nieuwe olie filter dan ga ik eerts ff oil system cleaner gebruiken

benzindefilter

Interieurfilter

en dan de nieuwe remblokken en remschijfen achter als ik de goeie remblokken heb

en de wiellager samen doen met de automonteur

maar dar wacht ik nog ff meem et dit lijstje eerst de kerstdagen en dan oud en nieuw zal wel in het nieuwe jaar komen

Terug
Naar boven