Doc_okidoki
Lid
[rquote=1857991&tid=140844&author=VectraDennis][rquote=1853021&tid=140844&author=Hawke][rquote=1852912&tid=140844&author=RaydeRay]Hoe kan dat trommeltje aan de binnenkant van de schijf nou versleten zijn? ik bedoel je zet hem neer en trekt de handrem er op
soms rol je nog een beetje maar daar slijt de trommel toch niet van? ik denk dat je gewoon de remschoenen moet opstellen
door het gat van de schijf.
Raymond[/rquote]
Ik had bij de vorige Vectra problemen met roest op de binnenkant van de schijf. Hierdoor heeft de handrem geen of weinig oppervlak op zich op klem te zetten. Zeker als het gaat om aanhalen bij stilstand en meteen verwachten dat hij het goed doet.[/rquote]
's morgens wegrijden met de handrem lichtjes aangetrokken,
dan voorkom je dit probleem
[/rquote]
dat heb ik een poosje terug geprobeerd, maar toen hoorde ik een harde klap achter ...
durf het eigenlijk niet nog eens te doen
soms rol je nog een beetje maar daar slijt de trommel toch niet van? ik denk dat je gewoon de remschoenen moet opstellen
door het gat van de schijf.
Raymond[/rquote]
Ik had bij de vorige Vectra problemen met roest op de binnenkant van de schijf. Hierdoor heeft de handrem geen of weinig oppervlak op zich op klem te zetten. Zeker als het gaat om aanhalen bij stilstand en meteen verwachten dat hij het goed doet.[/rquote]
's morgens wegrijden met de handrem lichtjes aangetrokken,
dan voorkom je dit probleem
dat heb ik een poosje terug geprobeerd, maar toen hoorde ik een harde klap achter ...
durf het eigenlijk niet nog eens te doen