• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Remus

DeMeistah

Post veel
Nou wil ik dit weekend een remus dtm einddemper op gaan halen bij een mede-forumlid, alleen de zijkant van de demper zelf is ingedeukt wat schijnbaar is voor de ruimte tussen het reservewiel en de demper, kan iemand dit bevestigen?

Ook vroeg ik me af of deze recht op mijn tigra 1.6 past, komt van een corsa b af..

bij voorbaat dank.

Dat over die deuk............dat klopt idd.

Valt precies de wielbak in.

De sierstukken van dempers voor een tigra zijn langer als die van een Corsa....

Dus ben bang dat ie straks onder je auto verdwijnt.

was ik al bang voor ja.. was me al eerder verteld in een tuning zaak bij een andere demper.

is er een simpele oplossing voor?

Dat over die deuk............dat klopt idd.

Valt precies de wielbak in.

De sierstukken van dempers voor een tigra zijn langer als die van een Corsa....

Dus ben bang dat ie straks onder je auto verdwijnt.

wat 2e-c14nc zegt word een langere pijp of je moet de boel aanpassen onder de auto goedkoopste oplossing lijkt me toch echt de pijp als je perse die demper/sierstuk wil.

was ik al bang voor ja.. was me al eerder verteld in een tuning zaak bij een andere demper.

is er een simpele oplossing voor?

makkelijkste en beste is voor het type auto een uitlaat te zoeken..

ik heb een universele uitlaat als t goed is alleen

daar zit 20cm pijp extra aan (met uitlaatklemmen) werkt perfect..! (tussen demper en middendemper)

wat 2e-c14nc zegt word een langere pijp of je moet de boel aanpassen onder de auto goedkoopste oplossing lijkt me toch echt de pijp als je perse die demper/sierstuk wil.

makkelijkste en beste is voor het type auto een uitlaat te zoeken..

ik heb een universele uitlaat als t goed is alleen

daar zit 20cm pijp extra aan (met uitlaatklemmen) werkt perfect..! (tussen demper en middendemper)

ja het probleem is ik kan gewoon niet aan een andere komen.. bij GKB zeggen ze dat ze de DTM's niet meer verkopen, op marktplaats zie ik ze ook niet in een goeie staat en op de sloop ook niet..

maar als er een langere pijp op zit past tie gewoon?

ja het probleem is ik kan gewoon niet aan een andere komen.. bij GKB zeggen ze dat ze de DTM's niet meer verkopen, op marktplaats zie ik ze ook niet in een goeie staat en op de sloop ook niet..

maar als er een langere pijp op zit past tie gewoon?

Je komt met de ophangpunten te zitten, denk dat je een hoop moet verlassen wil je hem zonder rammelen onder de auto hebben.

Of de sierstukken verlengen maar das ook geen gezicht.

op de sloop hier ligt nog een DTM (zelfde al ik heb)

die past zeker haha.. ik zou gewoon nog een paar slopen

afgaan en tigra's zoeken..

Je komt met de ophangpunten te zitten, denk dat je een hoop moet verlassen wil je hem zonder rammelen onder de auto hebben.

Of de sierstukken verlengen maar das ook geen gezicht.

heb inmiddels naar remus gebeld, die zeggen dat ze voor de tigra en corsa identiek zijn.

ga hem morgen gewoon ophalen zie het vanzelf wel :)

is altijd passend te maken anders.

op de sloop hier ligt nog een DTM (zelfde al ik heb)

die past zeker haha.. ik zou gewoon nog een paar slopen

afgaan en tigra's zoeken..

ik heb de volgende uitlaat onder mijn Tigra hangen:

6225940568.jpg

echter is het geluid niet anders dan met mijn stadaard einddemper. Weet iemand of ik hier iets aan kan doen?

heb inmiddels naar remus gebeld, die zeggen dat ze voor de tigra en corsa identiek zijn.

ga hem morgen gewoon ophalen zie het vanzelf wel :)

is altijd passend te maken anders.

ik heb de volgende uitlaat onder mijn Tigra hangen:

6225940568.jpg

echter is het geluid niet anders dan met mijn stadaard einddemper. Weet iemand of ik hier iets aan kan doen?

Terug
Naar boven