• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Reservewielbak A manta

origineel gepost door Kermitkiller

zit je nu alweer te zeuren over een reserve wielbak:P:P ja nog niks gevonden :hmmz

Het zit me niet mee geen reservewielbak kunnen vinden, te koud om in de garage bezig te gaan, ( vind ik persoonlijk:D) rijexamen uitgesteld door die ***sneeuw.

Dusja nieuwe poging dan maar he, bijna klaar met het laswerk trouwens.

koop je een slopertje of op marktplaats een advertentie zetten. Allicht dat iemand een sloper heeft staan met een fatsoenlijke kuip.

Wel...........een handige jongen maakt ze van een aanhangwagen spatbord, de zijkanten maak je zelf.

Okidoki??

Als ge voor origineel gaat:thumbup:thumbup

Maar als ge de wielbak zelf maakt, kunt ge het zo maken dat de heavy wheel 7x15? er ook in past.

origineel gepost door red_maniac

Dr. Manta ->reservewielbak->75 euro :vertag

Greetz

die zijn volgens mij van een B en die passen nie

origineel gepost door babyblue

zit je nu alweer te zeuren over een reserve wielbak:P:P ja nog niks gevonden :hmmz

Het zit me niet mee geen reservewielbak kunnen vinden, te koud om in de garage bezig te gaan, ( vind ik persoonlijk:D) rijexamen uitgesteld door die ***sneeuw.

heb misschien binnen kort weer een slopertje:thumbup:thumbup:thumbup

origineel gepost door babyblue

heb misschien binnen kort weer een slopertje:thumbup:thumbup:thumbup

oke houd me maar op de hoogte:thumbup

domme vraag mischien ,maar van een b moet toch aan te passen zijn ?met wat creatieviteit

want die verkoop arta parts nog wel nieuw

die discussie is ook al een keer eerder gevoerd eddie :P

deze meneer wil niet anders had ie geen topic weer geopend :o precies:thumbup deze meneer is heel erg eigenwijs en wil een goede oplossing zonder te veel gedoe:P

Als je niet teveel gedoe wil moet je niet gaan reageren op een u2u waar je geen duidelijkheid uit kan krijgen :P

origineel gepost door hanzzz

Als je niet teveel gedoe wil moet je niet gaan reageren op een u2u waar je geen duidelijkheid uit kan krijgen :P

Ik bedoel niet te veel gedoe om een B manta bak om te bouwen naar A zeg maar:P

oeps sorrie hoor

zie hier div optie s voor bij komen zelfs van aanhangerspatbord vindt ik zelf mooie optie (ga ik zeker onthouden want denk dat dat ook voor b manta wel wil )

hou wel van creatieviteit

als je geen gedoe wilt zou ik iemand zoeken die hem voor je klaar maakt hoef je het zelf helemaal net meer te doen

of geen opknapper kopen

popke heb nog een harde staan wil wel inruilen denk ik

:jerry:jerry

origineel gepost door red_maniac

Dr. Manta ->reservewielbak->75 euro :vertag

Greetz

die zijn volgens mij van een B en die passen nie

Zijn voor een A, zelf eentje gekocht bij dr.Manta, en de pasvorm is goed.

origineel gepost door eddepet007

oeps sorrie hoor

zie hier div optie s voor bij komen zelfs van aanhangerspatbord vindt ik zelf mooie optie (ga ik zeker onthouden want denk dat dat ook voor b manta wel wil )

hou wel van creatieviteit

als je geen gedoe wilt zou ik iemand zoeken die hem voor je klaar maakt hoef je het zelf helemaal net meer te doen

of geen opknapper kopen

popke heb nog een harde staan wil wel inruilen denk ik

:jerry:jerry ik las alles zelf was ook de bedoeling maar ik zoek gewoon een goede en harde die ik er zo in kan lassen.

Terug
Naar boven