• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Restauratie B Ascona

Ik ben Nils momenteel bezig met de restauratie van een B Ascona Zal even kijken of ik de fotos erop krijg

101_0377.jpg

101_0378.jpg

101_0379.jpg

101_0380.jpg

101_0381.jpg

101_0382.jpg

101_0383.jpg

101_0384.jpg

101_0385.jpg

101_0386.jpg

101_0387.jpg

101_0388.jpg

GOED BEZIG!!!

ben serieus benieuwd naar dit project!

wat zijn je plannen? je pakt de bodem zo in ieder geval al goed aan! en dat bevalt me wel.

vertel ons meer en natuurlijk meer piccas :p

GOED BEZIG!!!

ben serieus benieuwd naar dit project!

wat zijn je plannen? je pakt de bodem zo in ieder geval al goed aan! en dat bevalt me wel.

vertel ons meer en natuurlijk meer piccas :p

dank jullie wel,zitten inderdaad heel veel nieuwe delen op en alles origineel opel zelf de nieuwe dorpels!!.

Ja en als je het goed wil hebben moet je het zelf stralen weet je zeker dat alles gedaan is.

Heb hem ook met zand gestraald.

met zilverzand dan denk ik toch? Ik ga mijn manta ook met zilverzand stralen. Heb mn straalgerei al bij elkaar, alleen het hok moet nu nog af, heb liever niet zo'n bende op de plaats liggen:P:P

zo jij pakt het grondig aan:wors maar waarom zitten er allemaal gaatjes in de bodem bij de stoelbevestiging en de tunnel??

dank jullie wel,zitten inderdaad heel veel nieuwe delen op en alles origineel opel zelf de nieuwe dorpels!!.

Ja en als je het goed wil hebben moet je het zelf stralen weet je zeker dat alles gedaan is.

Heb hem ook met zand gestraald.

zo te zien hebben daar de baksteunen, kriksteunen en die bevestigingsplaatjes gezeten voor de stoelen. Denk dat hij ze er allemaal afgeboord heeft om zo met stralen ook die plaatsen te bereiken.

met zilverzand dan denk ik toch? Ik ga mijn manta ook met zilverzand stralen. Heb mn straalgerei al bij elkaar, alleen het hok moet nu nog af, heb liever niet zo'n bende op de plaats liggen:P:P

Terug
Naar boven