• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie b manta Update 27-02

het plaatwerk achter de kieuwen is weer zwart verder de kofferbak deels bekleedt en nieuwe kofferbakrubber gemonteerd

toen opzoek gegaan naar nieuwe deurschakelaars en inmiddels ook al gevonden en gemonteerd incl nieuwe rubbers

toen maar eens een poging gewaagd aan de achterlichten om ze zwart te maken en ook dat is me gelukt dus ook gemonteerd

incl nieuwe rubbers fotos zat maar momenteel problemen met de pc dus hoop vrijdag weer op foto update

het plaatwerk achter de kieuwen is weer zwart verder de kofferbak deels bekleedt en nieuwe kofferbakrubber gemonteerd

toen opzoek gegaan naar nieuwe deurschakelaars en inmiddels ook al gevonden en gemonteerd incl nieuwe rubbers

toen maar eens een poging gewaagd aan de achterlichten om ze zwart te maken en ook dat is me gelukt dus ook gemonteerd

incl nieuwe rubbers fotos zat maar momenteel problemen met de pc dus hoop vrijdag weer op foto update

zo mensen hier weer eens een update

stylen zwart gemaakt

S5030850.jpg

nieuwe kofferbakrubber

S5030852.jpg

achterlichten zwart gemaakt en gemonteerd

S5030854.jpg

nieuwe deurschakelaars+rubbers

S5030857.jpg

Kofferbak deels bekleedt

S5030860.jpg

Motorruimte zwart de vooras maar weer even poetsen alweer smerig van het stof

S5030877.jpg

begonnen met het hemeltje

S5030878.jpg

S5030879.jpg

S5030880.jpg

en daar ben ik nog wel even zoet mee

tot zover de update

zo mensen hier weer eens een update

stylen zwart gemaakt

S5030850.jpg

nieuwe kofferbakrubber

S5030852.jpg

achterlichten zwart gemaakt en gemonteerd

S5030854.jpg

nieuwe deurschakelaars+rubbers

S5030857.jpg

Kofferbak deels bekleedt

S5030860.jpg

Motorruimte zwart de vooras maar weer even poetsen alweer smerig van het stof

S5030877.jpg

begonnen met het hemeltje

S5030878.jpg

S5030879.jpg

S5030880.jpg

en daar ben ik nog wel even zoet mee

tot zover de update

ja alleen jammer van die vlekken op de lens haha maar mij is vertelt dat zwart niet origineel in manta is gelevert

puur liefhebberij zwart geperforeerd

ja alleen jammer van die vlekken op de lens haha maar mij is vertelt dat zwart niet origineel in manta is gelevert

puur liefhebberij zwart geperforeerd

deze zomer al lekker kunnen genieten van de manta alleen de puntjes nog even op de i zetten

dus met 2 weken gaat die weer lekker de stalling in dus zullen er wel weer wat fotos volgen

deze zomer al lekker kunnen genieten van de manta alleen de puntjes nog even op de i zetten

dus met 2 weken gaat die weer lekker de stalling in dus zullen er wel weer wat fotos volgen

Terug
Naar boven