• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Restauratie kadett C

Werken A-stijl.

Rotte a-stijl weggeslepen,gezandstraald en in zink gezet.

hpim2606ab2.jpg

De zandstraler.

hpim2607db1.jpg

Aangepast.

hpim2605am9.jpg

Vastgepunt.

hpim2609km6.jpg

Afgelast+zink.

hpim2611yj1.jpg

Afgekit+in menie gezet.

hpim2615xu5.jpg

Bent gij ni afkomstig uit Oostham? Dan heb ik al eens een paar onderdelne bij jou gekocht. En ben je die gele kadett c coupe in Arendonk gaan halen? Want ik ben ook eens naar dat exemplaar gaan kijken maar dat was me een beetje te veel werk. Véél succes met je project.

origineel gepost door Goossens Bjorn

Bent gij ni afkomstig uit Oostham? Dan heb ik al eens een paar onderdelne bij jou gekocht. En ben je die gele kadett c coupe in Arendonk gaan halen? Want ik ben ook eens naar dat exemplaar gaan kijken maar dat was me een beetje te veel werk. Véél succes met je project.

Idd dat klopt.

Heb jij je Kadettje niet meer?

Sommige mogen dit waanzin noemen maar ik vind het zonde om eh kadettje te slopen.

We hebben er hier al ergere gerestaureerd.

Sodemieters man...................

Lassen moet toch echt wel je hobby zijn om hier aan te willen beginnen, mijn donor voor mijn city is echt vele malen beter en die heb ik al opgegeven !!!

Onwijs veel succes ermee, maar zo te zien maak je er goed werk van, klasse !!!!

Idd dat klopt.

Heb jij je Kadettje niet meer?

Nee het kadettje heb ik al eventjes verkocht omdat ik geen zin had om het te laten spuiten en ik was et zowa beu om er aan te werken. heb dan wat gespaart en gezocht naar de wagen die ik altyd al wilde hebben. Een Opel Monza 3.0E

origineel gepost door groeneklodder

Sodemieters man...................

Lassen moet toch echt wel je hobby zijn om hier aan te willen beginnen, mijn donor voor mijn city is echt vele malen beter en die heb ik al opgegeven !!!

Onwijs veel succes ermee, maar zo te zien maak je er goed werk van, klasse !!!!

Ja ik doe da wel graag,

daarmee heb ik er mss voor gestudeerd.

Het laswerk vind ik het minste van al dus...

Schuren en plamuren is niet men ding.

Ieder zen ding he.:D

Kolere, dit is meer een slopert dan een restauratie project. Respect dat jij het aandurft om zo een krokante kroket aan durft te pakken. Ik had hem naar de sloper of oudijzer boer gebracht..

Post maar zo veel mogelijk foto's van dit project, ben benieuwd wat dit gaat worden.

Nog wat rottigheid.

Drempels;

hpim2724na4.jpg

Stuk balkje koffer + haak weg;

hpim2730hy8.jpg

Bodem bestuurder;

hpim2734xu5.jpg

Achteras onderuit gehaald.

hpim2854zb4.jpg

hpim2866qw1.jpg

mooi gemaakt

ziet er ook handig uit in een niet zo grote garage (mijn garage is ook zo klein)

wat weegt zo'n lege kas eigenlijk?

origineel gepost door Br3cht

mooi gemaakt

ziet er ook handig uit in een niet zo grote garage (mijn garage is ook zo klein)

wat weegt zo'n lege kas eigenlijk?

Zeer handig,garage is 4m op 6m,ge kunt er nog wel goed rond.

Lege kas weegt niet zoveel denk,maar ik zou het niet kunnen zeggen hoeveel.

zeer goed bezig, wil ook zo'n kadett kopen dus ik hou je topic ff goed bij kan ik tenminste weten wat ik allemaal tegen kan komen :)

zo doorgaan !!! king:

Terug
Naar boven