• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie kadett gsi 8v cabriolet UPDATE 22/7

Koplampen zelf zijn wel mooi maar ik vind het zo lelijk worden als de standaard knipperlicht ernaast zit.

Dan zou ik deze dichtmaken of aanpassen. scheelt dat je toch al niks te doen hebt;)

Goed bezig

origineel gepost door PaulvanhetEnde

Koplampen zelf zijn wel mooi maar ik vind het zo lelijk worden als de standaard knipperlicht ernaast zit.

Dan zou ik deze dichtmaken of aanpassen. scheelt dat je toch al niks te doen hebt;)

Goed bezig

haha ja idd aangezien ik toch niks te doen heb ;);)

Heey Vincent,

Ik heb je topic gevonden, dat word/is een interesante verbouwing om te volgen, mooi dat er weer een Kadett van de roestduivel word gered.

Groeten Jeff

hey jeff,

k voel me vereerd dat je je eerste post op mijn topic zet haha ;)

maar ja t is idd een groot projekt, maar goed als die klaar is dan heb je ook wat :D:D

have fun met je spulletjes enne ik maak wel een leuk prijsje voor de rest ok ;)

greetz vinc

waar komen je zwaailampen? :P

een kadett gsi hoort gewoon een verlengde kap te hebben... en van die hirsh lampen (A)

origineel gepost door vincent23

hey jeff,

k voel me vereerd dat je je eerste post op mijn topic zet haha ;)

maar ja t is idd een groot projekt, maar goed als die klaar is dan heb je ook wat :D:D

have fun met je spulletjes enne ik maak wel een leuk prijsje voor de rest ok ;)

greetz vinc

hahaha, je bent inderdaad mijn allereerste post op het forum hier. De spulletjes zijn zeker in goede handen, ik denk dat ik mijn aankomende (Kadett) verbouwing ook in topic gaat plaatsen en ik hoor je graag! Sorry dat ik hier een beetje off topic ben gegaan :angel

Groeten Jeff

vandaag kwam een man het cabriodak van de auto van mijn buurman doen.

hij keek gelijk even naar mijn projectje en natuurlijk het dak.

het viel hem gelijk op dat het dak niet goed was gemonteerd en dat ik zo last ging krijgen van behoorlijk lekkages :vertag

ter plekke heeft de beste man alles gemaakt en gecontroleerd.

het resultaat is echt super het dak zit er weer super strak op en sluit overal geweldig aan.

het mooie is dat hij er niet eens wat voor wilde hebben:o:o

heb hem echter een vergoeding gegeven, want hij heeft een prima dienst geleverd :thumbup:thumbup

dus mensen als je iets aan je cabriodak moet laten maken of een nieuw dak nodig hebt dan kan ik je deze man vanharte aanbevelen.

www.cabriodak.be

komt gewoon bij je thuis en zeer schappelijke prijzen.

denk dat wilde ik ff kwijt :):)

groetjesking:

vandaag lekker wezen knutselen.

goed en slecht nieuws :) :(

goeie nieuws maar eerst haha

vandaag naar de bodem van de cabrio gekeken en die is gelukkig nog erg goed :thumbup:thumbup

dan het mindere nieuws....

het kon natuurlijk niet uitblijven, na even goed spitten zie ik dan toch weer iets wat me nie lekker zit......

en ja hoor een gat in de bodem :fy1, dus ja we hebben een flintstone auto pfffff, maar goed we bakken er gewoon nog een stukkie bij hahahaking:

in het kader van we zijn toch bezig ;)

foto's volgen zsm :kewlpics

gr vinc

zo vandaag was het weer klusdag :)

wederom maar weer verder gegaan met de bodem.

ik was gister nog niet helemaal zeker over een plekje aan de bij rijders kant dus ja dan maar ff een schroevedraaier er in en ja hoor hup er zo doorheen:wtf

dus ook dat stuk maar gelijk er uit geslepen zodat dat ook vervangen kan worden.

ook maar gelijk de rest van de dorpel gedaan en het resterende lekbakje, als je toch bezig ben ;);)

ook de plekjes die lichte roest hebben zijn gelijk behandeld met roest omvormer dus dat is ook weer gefikst

foto's ga ik er zo op zetten dus nog even geduld :kewlpics:kewlpics:kewlpics

gr vinc

bedankt :)

ja een grondige aanpak is wel nodig als je je auto langer wilt houden en ja bij deze was het ook wel nodig hahaha.

hij blijft dezelfde kleur dus gewoon mooi strak blauw :D, maar ik moet de auto toch opnieuw spuiten dus ja ;)

foto's volgen snel

gr vinc

Goede aanpak weer, blijft altijd zo jammer als je onderaan de pagina bent en geen pagina 2 ziet :P:(

Het is wat met dat roest hé vincent

Succes

origineel gepost door peerke1987

Goede aanpak weer, blijft altijd zo jammer als je onderaan de pagina bent en geen pagina 2 ziet :P:(

Het is wat met dat roest hé vincent

Succes

je staat toch op pagina 2 ;)

ja tis soms om niet echt vrolijk van te worden ja pfff, maar goed als t weer gemaakt is dan ken die er weer ff tegenaan :D:D

zo ff de foto's uploaden :kewlpics:kewlpics

gr vinc

De foto's :)

er komen er nog meer maar ik heb even behoorlijke ruzie met de uploader :fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

mijn excuses

gr vinc

nou poging 2 :vertag

de foto's ;)

zo dit was het wel ongeveer haha.

er zijn nog wel meer foto's maar goed ik werd een beetje agressief van de uploader hehe ;)

gr vincent

volgens mij zit er toch meer laswerk aan dan je dacht. de krengen willen wel rotten.

maar het komt vast wel weer goed als ik dat zo zie. ga zo door:thumbup

ik weet ook nog een wel een harde kale carrosserie te koop

Terug
Naar boven