• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Restauratie Michalak Corsaspider (Verkocht)

Nog even een foto hoe hij eruit zag toen ik 'm kocht...

OpelCorsaAMichalak-Spider1.jpg

He ff wat anders.. Wat jij wilt met die e16se in je zwarte leggen, kan volgens mij helemaal niet, omdat er origineel een motor met katalysator in ligt en een e16se een motor zonder katalysator in ligt.. Of heb ik het nu verkeerd?? :hmmz

Jammer dat het nu op een laag pitje ligt, komt allemaal vast wel goed!!

Voor zovel ik weet hoef je in een '91-er auto helemaal geen kat te hebben. Hij heeft er nu idd wel een maar wanneer de e16se in de zwarte komt zónder kat dan maakt 't niets uit omdat de auto van vóór '92 is. En dan ben je niet verplicht om een kat te hebben. Dus zou dat iig ook goed moeten komen.

Origineel gepost door Alfred

Voor zovel ik weet hoef je in een '91-er auto helemaal geen kat te hebben. Hij heeft er nu idd wel een maar wanneer de e16se in de zwarte komt zónder kat dan maakt 't niets uit omdat de auto van vóór '92 is. En dan ben je niet verplicht om een kat te hebben. Dus zou dat iig ook goed moeten komen.

Nou als de boys in blue je aanhouden hoort hij er wel onder te zitten, want staat U9 op je papieren:vertag

Huh? En ik meende altijd dat als een auto vóór '92 is dan hoefde er geen kat onder te zitten. :hmmz Maar U9 betekend dus dat er wel een kat onder moet zitten? :( Dikke stront...

ik rij ook met U9 op het kenteken en zonder kat.

je moet je auto gewoon zover verlagen dat die agenten er niet onder kunnen kijken :D

voor de apk maakt het niet uit,voor de wet soms weer wel.

gewoon een oude kat leeg maken en een een buis erin lassen dan heeft oom agent ook niets te zeuren.

Na lang getouwtrek is het nu dan eindelijk rond. De c14nz komt op kenteken. :thumbup

't Was nog even spannend of ik m'n verklaringen enzo rond kreeg die noodzakelijk waren voor de RDW-keuring maar de 'motorverklaring' is onderweg. :)

Voorlopig staat de restauratie nog steeds op een laag pitje. Ben nog steeds volledig arbeidsongeschikt en heb nog veel pijn als gevolg van m'n ongeluk. Ik loop momenteel ook bij een fisiotherapeut.

Dus ik heb jammerlijk genoeg ook nog geen idee wanneer ik de draad weer kan oppakken. Maar hoop deze winter nog wel het één en ander klaar te kunnen hebben.

idd. een knap karretje hoeft niet altijd bergen vermogen te hebben.

en als ie dat niet heeft is ie dan in eens lelijk nee toch.

Voor sommigen is het genoeg om gewoon lekker te tuffen ipv een streep van honderd meter neer te leggen.

;) enne beterschap.

ps. misschien wel carb's erop ??

Yup, sure. Moet alleen wel het kentekenbewijs voorhanden hebben van de donor-auto waaruit die c20xe afkomstig is. ;)

Terug
Naar boven