• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Restauratie Michalak Corsaspider (Verkocht)

alfred ff vraagje

ik zie dat jij onder de mat voorin geen verstevegings balk hebt lopen terwijl dat bij de irmscher cabrio wel is ?

of is ie niet goed te zien op de foto

viel me zomaar op is een subliem mooie auto zo op de foto

Goeie vraag! :P Daar is ie wel verstevigt. Sterker nog, hij is nog meer verstevigt als de Irmscher-Spider. Heb zelf toevallig ook zo'n Irmscher gehad. Bij de voeten zit veel extra staal. Dorpels zijn 2 maal zo breed. Rond het voorruit zit extra plaatwerk. Achter de voorstoelen zitten meerdere balken, etc., etc. Ten opzichte van toen ie in '84 als hatch. de fabriek verlaten heeft weegt ie 120kg meer.

Komende week zal ik eens een caravanfabrikant trakteren op een bezoekje. Eens kijken of ik daar een paar nieuwe rubbers kan scoren om te gebruiken voor de dakdelen. Dan een (hopelijk laatste) poging wagen om alles afgesteld te krijgen. Dan kunnen de gordels weer terug, computer ophangen achter het dashboardkastje en dan uitlijnen, RDW-keuring regelen, taxeren en APK d'r op.

Nouw Alfred dat ziet er zeer puik uit!!! :thumbup

Had hem nog niet gezien. Maar hij een stuk mooier geworden in vergelijk met de eerste foto's.

Gr. Xander

Afgelopen dinsdag is hij uitgelijnd en voor het eerst sinds 13 jaar heeft hij ook weer een APK! :D Vanmorgen naar de RDW in Heerenveen geweest om de c14nz op kenteken te krijgen en de kleur aan te passen. En ook daar is hij goedgekeurd. Binnen een week moet ik m'n papieren binnen krijgen.

Danku! :wors

Gisteren zijn de GT wielen weer verwisseld voor de Brock velgen. De GT'tjes zitten weer onder de TR. Zal morgen beginnen de TR te gaan poetsen zodat ie schoon voor zijn APK kan donderdag en 't voorjaar tegemoet kan. De Michalak zal ik van de week ook eens poetsen en dan mag 't wat mij betreft wel wat warmer worden! :D Zal ook eens wat foto's posten van de beide bolides in winterslaap. En oh jah, de beide donorauto's van de week eens de sloop op drukken. ;)

Nou, het heeft een tiojdje geduurd maar eindelijk is de Micha klaar. Hij is super mooi geworden..:thumbup Nu nog mooi weer inderdaad. Zit zelf ook op beter weer te wachten, mijn CBR wil wel een keer goed uitgelaten worden :P

M'n beide donor-auto's liggen nu op de sloop sinds vanmorgen, dus heb weer twee auto's minder. Kon ze beide gratis laten ophalen. :)

DSC02767.jpg

DSC02768.jpg

DSC02769.jpg

DSC02770.jpg

DSC02771.jpg

Die doppen waren lelijk en eentje was stuk, dus had je niet veel aan gehad. Heb evt nog wel 8 liggen waarvan er 4 weg mogen. Die zijn nog prima alleen wel zwart gespoten... Mag je zo hebben als je wilt.

Kenteken is nog niet binnen. Hopen dat ze 'm bij TNT niet kwijtraken... :o

Terug
Naar boven