• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie project Manta B gsi

origineel gepost door Dolmans

ziet er goed uit. loopt ie nou ook goed?

ja hij loopt nu goed! iets hoog stationair, maar dat komt wel goed!

En heb het carter filter er nu niet meer op zitten, wil daar nog iets anders voor bedenken.....

carter ontluchting kun je zelf mooi maken met een extra potje waar je een slang in laat lopen

das beter dan inderdaad een filter erop

Inderdaad een k-klusje.

Heb bij bestuurderskant raam eruit gehad. Kreeg hem daarna niet meer goed afgesteld. Opel dealer laten doen, maar ook die lukte het niet helemaal. Heb daarna zelf nog lopen pielen en heb hem nu bijna goed.

Huidige oplossing is dat als ik instap, ik het raam even omlaag en dan weer naar boven draai. Dan past ie.

Vandaar dat ik een beetje huiverig ben om aan de andere kant het raam er uit te halen...

Hmm, kortgeleden samen met Mantaman19 van het forum, bij zijn Manta de ruiten afgesteld. Het werd eerst even voorgedaan door iemand die bij Carglass werkt, en als je eenmaal weet hoe het moet, is het zo gepiept. Feit blijft wel dat het rubber achteraan soms niet fraai aansluit, dus uitkijken met afspuiten.

@mathymanta: Mooi werk!

Bedankt :thumbup hopelijk over twee weken apk er op en dan eindelijk rijden!!!!

De ramen waren idd ff werk, maar als je het eenmaal door hebt is het best te doen!

inderdaad heel mooi en tot in de puntjes afgewerkt:thumbup :wors

mijn zwarte heeft ook nog van mijn vader geweest gekocht aan 10 jaar

is nu 15 jaar bij ons

heb er bewondering van je werk en van je pa om hem te houden

origineel gepost door The_Undertaker

Inderdaad een k-klusje.

Heb bij bestuurderskant raam eruit gehad. Kreeg hem daarna niet meer goed afgesteld. Opel dealer laten doen, maar ook die lukte het niet helemaal. Heb daarna zelf nog lopen pielen en heb hem nu bijna goed.

Huidige oplossing is dat als ik instap, ik het raam even omlaag en dan weer naar boven draai. Dan past ie.

Vandaar dat ik een beetje huiverig ben om aan de andere kant het raam er uit te halen...

Hmm, kortgeleden samen met Mantaman19 van het forum, bij zijn Manta de ruiten afgesteld. Het werd eerst even voorgedaan door iemand die bij Carglass werkt, en als je eenmaal weet hoe het moet, is het zo gepiept. Feit blijft wel dat het rubber achteraan soms niet fraai aansluit, dus uitkijken met afspuiten.

@undertaker: dan wil ik wel eens keer een afspraak met je maken om het mij ook te leren, als je het goed vind.

Hallo mensen, Hier nog ff een paar laatste foto's!

Ik moet nog een paar puntje op de i zetten, maar hij rijd!:D

Foto-NYC6F7TJ-D.jpg

Foto-E7Q7HV6E-D.jpg

Foto-LW7Z3GOB-D.jpg

Foto-JZBT4WHS-D.jpg

Foto-IACTVPFK-D.jpg

Foto-CPIX6LJG-D.jpg

origineel gepost door eddepet007

mooi geworden toppie

Dankje wel! Heb jij misschien nog zoon onderlip voor onder de voorbumper? Wel zo een uit een stuk....

heel mooi geworden weer een strakke GSI erbij

alleen had ik persoonlijk de strip onder de koplampen zwart gehouden

origineel gepost door Opelkees

heel mooi geworden weer een strakke GSI erbij

alleen had ik persoonlijk de strip onder de koplampen zwart gehouden

Dankje wel! Tja smaken verschillen.... haha maar ik vond dat echt niet mooi, dat breekt de voorkant zo in tweeen.....

gisterenavond kreeg ik te horen dat de auto total loss moet zijn

is dit waar en hoe is het met de bestuurder

zou zonde zijn

maar de gezondheid van de eigenaar is natuurlijk veel belangrijker

origineel gepost door Ghanz

ja idd, wel heel erg zonde.

kom op mathy... help ons uit de nare droom :D

Als hij zwaar in de lappenmand ligt,zal hem dat mischien niet lukken.

Hoop voor hem dat het hem lichamelijk goed gaat.

Manta is onder geschikt aan gezondheid.

Ook al is het zonde

Terug
Naar boven