• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Restauratieverslag Manta-B vanuit Rusland

hier neem ik mijn pet voor af dit is vakmanschap,liefde,en mesjokke

zijn in een noemer,waar begint hij aan,ja respekt afdwingen:thumbup:thumbup:thumbup

vgr tonsr

hier neem ik mijn pet voor af dit is vakmanschap,liefde,en mesjokke

zijn in een noemer,waar begint hij aan,ja respekt afdwingen:thumbup:thumbup:thumbup

vgr tonsr

Die hele restauratie is ook op het opel-hecktriebler-forum te volgen. Dit verdient echt heel veel respect :wors

Toch weer een manta gered :D

Die hele restauratie is ook op het opel-hecktriebler-forum te volgen. Dit verdient echt heel veel respect :wors

Toch weer een manta gered :D

Soms ook nog wel grappig commentaar;

b.v. Pag 2

"Misschien dat er mensen zijn die het ontwerp van de scharnieren van de deuren van de manta bewonderen, ik hoor daar niet bij. De scharnier-pinnen zijn een vloek, bedacht door Russische ingenieurs in Russelheim om de boel te saboteren."

Of iets in die richting, mijn Russisch is niet zo goed.

Maar respect, hij zou hier idd. veel geld kunnen verdienen

b.v. Pag 2

"Misschien dat er mensen zijn die het ontwerp van de scharnieren van de deuren van de manta bewonderen, ik hoor daar niet bij. De scharnier-pinnen zijn een vloek, bedacht door Russische ingenieurs in Russelheim om de boel te saboteren."

origineel gepost door Asko

b.v. Pag 2

bel m eens op

jij spreekt russisch :P:P:P

heb nog wel wat werk voor hem

groet michel

Terug
Naar boven