• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Restauratieverslag Manta-B vanuit Rusland

origineel gepost door Asko

Soms ook nog wel grappig commentaar;

b.v. Pag 2

"Misschien dat er mensen zijn die het ontwerp van de scharnieren van de deuren van de manta bewonderen, ik hoor daar niet bij. De scharnier-pinnen zijn een vloek, bedacht door Russische ingenieurs in Russelheim om de boel te saboteren."

Of iets in die richting, mijn Russisch is niet zo goed.

Maar respect, hij zou hier idd. veel geld kunnen verdienen

bel m eens op

jij spreekt russisch :P:P:P

heb nog wel wat werk voor hem

groet michel

origineel gepost door mr-turbo

als ik zo de onderhoudsboekjes zie in een andere post, dan lijkt me dat deze auto wellicht niet op normale manier daar is gekomen :hmmz

e22d8e7583f3.jpg

Raymond Coppens , kleine bosstraat 49 , st xx?xx

1940 St. Stevens-Woluwe

wie kan er meer van maken ?

http://manta.forum24.ru/?1-0-20-00000050-000-0-0

volgens mijn gaat dat over de rode ascona , kan een "export "auto zijn , maar die manta heeft volgens mijn ergens een jaartje of wat erg vochtig gestaan :hmmz:hmmz

hulde van die man dat hij daar nog aan begint moet wel een echte manta fan zijn :o:o:o

als ik zo de onderhoudsboekjes zie in een andere post, dan lijkt me dat deze auto wellicht niet op normale manier daar is gekomen :hmmz

e22d8e7583f3.jpg

Raymond Coppens , kleine bosstraat 49 , st xx?xx

1940 St. Stevens-Woluwe

wie kan er meer van maken ?

http://manta.forum24.ru/?1-0-20-00000050-000-0-0

volgens mijn gaat dat over de rode ascona , kan een "export "auto zijn , maar die manta heeft volgens mijn ergens een jaartje of wat erg vochtig gestaan :hmmz:hmmz

hulde van die man dat hij daar nog aan begint moet wel een echte manta fan zijn :o:o:o

Weet nog wel zo'n carroserie te staan hier in het dorp, ding staat al 12 jaar boven een lege gierput :thumbdown Maar wat een puik werk verricht die Rus zeg :thumbup

Weet nog wel zo'n carroserie te staan hier in het dorp, ding staat al 12 jaar boven een lege gierput :thumbdown Maar wat een puik werk verricht die Rus zeg :thumbup

Kunnen we die kerel niet een paar maanden in een goedkoop hotelletje stoppen ergens in nederland en voor 30 euro per dag laten werken aan onze auto's ?

lijkt me goed idee. ik doe mee :P

Kunnen we die kerel niet een paar maanden in een goedkoop hotelletje stoppen ergens in nederland en voor 30 euro per dag laten werken aan onze auto's ?

lijkt me goed idee. ik doe mee :P

origineel gepost door ikdenman

die beste man is niks niet bange pffffffffffffff wat een werk maar petje af !!!!!!!

goed kijken dennis

jij moet eerdaags ook aan de gang :P:P:P

groet michel

origineel gepost door ikdenman

die beste man is niks niet bange pffffffffffffff wat een werk maar petje af !!!!!!!

goed kijken dennis

jij moet eerdaags ook aan de gang :P:P:P

groet michel

origineel gepost door Dualramfreak

dat is inderdaad een hele klus. als je aan zoiets begint, zal het ook wel goed komen, uiteindelijk. 5 jaren plan denk ik

5 jaar maar:P

Terug
Naar boven