• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restoratie van mijn kadett

hier wat fotos van de restoratie van de kadett

896125364_5_Urrz.jpg

896131096_5_sTg0.jpg

28082010443.jpg

28082010444.jpg

28082010447.jpg

28082010448.jpg

28082010449.jpg

28082010454.jpg

28082010455.jpg

28082010457.jpg

30102010468.jpg

30102010469.jpg

31102010472.jpg

Afb0057.jpg

sorry tijdens het restoreren niet veel foto`s gemaakt

het resultaat

forum_pic_kadett_1.jpg

Mooi spul! En, was de onderkant van het schutbord nog een beetje goed, en de vloer?? Die gemene holle ruimtes gaan bij Kadettjes zo vaak doorrotten. :(

ja onderkant met namen de ontwaterings gaten in de bodem plaat waren super slecht dus vierkant uitgeslepen en op nieuw inlassen met nieuwe gaten en rubbers nieuwe wielranden zitten er in en voor de rest wat slecht was aan gepakt

de gene waar ik dit allemaal mee gedaan heb die is plaatwerker dus dat is wel goed gekomen

Mooie kadett, wesley! Zo te zien kom je uit de buurt, rij je regelmatig met je kadett? Ik heb je namelijk nog niet eerder hier in de omgeving gespot.

@wesleyh wrote:ja onderkant met namen de ontwaterings gaten in de bodem plaat waren super slecht dus vierkant uitgeslepen en op nieuw inlassen met nieuwe gaten en rubbers nieuwe wielranden zitten er in en voor de rest wat slecht was aan gepakt

de gene waar ik dit allemaal mee gedaan heb die is plaatwerker dus dat is wel goed gekomen

Uhm, misschien domme vraag van een E rijder maar wat bedoel je met de ontwateringsgaten en waar zitten die ?

Ik dacht dat ik mn E heel goed kende maar dit kan ik even niet plaatsen :jerry

Rik :D

poullus ik kom uit didam dus je kunt me tegen komen maar ik rei niet veel met de kadett;)

kadastra-ef miss heb ik het een beetje slecht uit gelecht haha ik bedoel op de bodem plaat en het gedeelte waar de passagiers achterin de voeten neer zetten zitten van die sleuven in de bodemplaat en op de lagen punten zijn gaten geboord van zo uit men hoofd 4.5 cm met een rubber er in dus waneer en vocht in komt kan het vocht langs het rubber op lekken naar buiten

Super netjes gedaan :thumb

Mooi dat je hem gered hebt...denk dat als iemand anders hem zou hebben dat hij naar de sloop zou gaan. Want niemand zet er zomaar ff een andere voorkant op :thumb

ik had dat zelf ook niet gekunnen want toen die kameraad van mij dat aan het doen was dacht ik bij me zelf ik heb nu niet alleen het frontje er scheef in zitten maar de hele neus maar het is allemaal goed gekomen :)

trouwens vergeten te zeggen waarom er een andere neus aan is gekomen het front zat er scheef in (naar een aanreiding) hebben ze er gou een ander front in gelast maar is scheef gebeurd met de gedachten komt wel maar nooit gebeurt dus

en de accu is aan het lekken geweest waardoor de hele accubak verrot was

Terug
Naar boven