• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Retro RC Opel bodies

als je een body bij bijvorbeeld PK racing haalt moet je wel op de breedte letten. een tt01 gebruikt bijvoorbeeld 190mm kappen terwijl een competitie wagen (serpent, xray nt1) 200mm kappen nodig heeft.

nu maar eens gaan zoeken of ik een 200mm monza kan krijgen ;) rij zelf competitie met die rc wagens :D

Vraag..

Heb een rc electro met body van een vectra b .. alleen laatst gingen we rijden op een industrieterrein hier in de buurt en dat ging ff goed en na een 30 min scheet tie er mee uit., nu blijkt dat het aan het tandwiel ligt kan je dat openmaken en een tandwiel vervangen??

Nu weet ik alleen niet of het een Tamiya onderstel is.. der staan wel nummers op achteraan!

Vraag..

Heb een rc electro met body van een vectra b .. alleen laatst gingen we rijden op een industrieterrein hier in de buurt en dat ging ff goed en na een 30 min scheet tie er mee uit., nu blijkt dat het aan het tandwiel ligt kan je dat openmaken en een tandwiel vervangen??

Nu weet ik alleen niet of het een Tamiya onderstel is.. der staan wel nummers op achteraan!

@opel manta lover wrote:Post er een foto van , dan zullen we kijken :)

u vraagt wij zoeken,

Wil hem nog wel verlagen en een andere kleur geven.

minime2ho3.jpg

Ja dan weet ik het ook niet maarja dan dan zal net zoals je zegt louwe een rust plaats krijgen :D

En zal dan is kijken voor een andere onderstel.. wie weet wat we nog tegenkomen.. had van de week bijna een kadet c body gekocht op mp alleen moest hem ophalen 200 km :shock: koste maar 5e das voor nix.

Maargoed bedankt beide!

Grt

Nikko kent een aardige onderdelenservice en anders als je even googled kom je ook bij een Fransman uit die alles met deze auto's doet.

Maar ja, vor 79 euro haal je bij de Conrad een Tamiya TT01

Terug
Naar boven