• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Revell 1:18, Opel Commodore A Coupe GS/E

Rob-Epe

Post weleens wat
In gelimiteerde oplage:

commodore.jpg

Ze komen ook nog in de kleurcombi's rood/zwart & wit/zwart... geen plaatjes van kunnen vinden.

Ze komen ook nog in de kleurcombi's rood/zwart & wit/zwart... geen plaatjes van kunnen vinden. [/quote]

Rob Epe bij deze......

imp_09027.jpg

imp_08826.jpg

groetjes OPEL MINI EXPO(c)

Ze komen ook nog in de kleurcombi's rood/zwart & wit/zwart... geen plaatjes van kunnen vinden. [/quote]

Rob Epe bij deze......

imp_09027.jpg

imp_08826.jpg

groetjes OPEL MINI EXPO(c)

Ze zijn echt heel mooi en gedetailleerd, ik heb de rode. Heel mooie motor, en een kofferbak met reservewiel!

Wel leuk die limited editions maar ik vond de rode toch echt het mooist. Al is die witte ook zeker niet verkeerd, maar ik vind de striping mooier bij de rode.

Wat ik wel vreemd vind is dat de grille helemaal zwart is, maar er wel een willekeurig stukje chroom op zit. Dat is bij mij zo en ik zie het bij plaatjes op internet ook. Productiefoutje?

Ze zijn echt heel mooi en gedetailleerd, ik heb de rode. Heel mooie motor, en een kofferbak met reservewiel!

Wel leuk die limited editions maar ik vond de rode toch echt het mooist. Al is die witte ook zeker niet verkeerd, maar ik vind de striping mooier bij de rode.

Wat ik wel vreemd vind is dat de grille helemaal zwart is, maar er wel een willekeurig stukje chroom op zit. Dat is bij mij zo en ik zie het bij plaatjes op internet ook. Productiefoutje?

De Blauwe en de bronze zijn alle 2 in een oplage van 1000 stuks gemaakt voor Modelcarworld in Duitsland.

En die waren iets eerder beschikbaar als de twee standaard modellen, dus was er een wat grotere run op

iedereen wil hem als eerste hebben.

De blauwe is inmiddels niet meer te vinden bij Modelcarworld

De oplages van de standaard Commodore's zullen veel hoger zijn.

De Blauwe en de bronze zijn alle 2 in een oplage van 1000 stuks gemaakt voor Modelcarworld in Duitsland.

En die waren iets eerder beschikbaar als de twee standaard modellen, dus was er een wat grotere run op

iedereen wil hem als eerste hebben.

De blauwe is inmiddels niet meer te vinden bij Modelcarworld

De oplages van de standaard Commodore's zullen veel hoger zijn.

origineel gepost door Andre_Ede

De oplage is 1008 modellen, de blauwe is inderdaad uitverkocht... Ik denk dat ik 2 van de allerlaatsten te pakken heb, heb ze namelijk besteld en een dag later stonden ze al niet meer op de site.

De Bronze staat nog wel als leverbaar.

Wil je toch nog een blauwe, op ebay.de staan ze tussen de 55,- en 80,- voor direct kopen, let wel op de verzendkosten deze kunnen naar NL aardig oplopen (lees 18,- :o )

Ombouwers staan er ook voor rond de 100,-. Wat eigenlijk inhoud dat het aantal originelen steeds minder wordt.

origineel gepost door Andre_Ede

De oplage is 1008 modellen, de blauwe is inderdaad uitverkocht... Ik denk dat ik 2 van de allerlaatsten te pakken heb, heb ze namelijk besteld en een dag later stonden ze al niet meer op de site.

De Bronze staat nog wel als leverbaar.

Wil je toch nog een blauwe, op ebay.de staan ze tussen de 55,- en 80,- voor direct kopen, let wel op de verzendkosten deze kunnen naar NL aardig oplopen (lees 18,- :o )

Ombouwers staan er ook voor rond de 100,-. Wat eigenlijk inhoud dat het aantal originelen steeds minder wordt.

ik heb de rode en witte in mn collectie

ook manta 400 beide uitvoeringen

rotmans en homogolation

groet michel

ik heb de rode en witte in mn collectie

ook manta 400 beide uitvoeringen

rotmans en homogolation

groet michel

Terug
Naar boven