• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Revolution On Wheels

Jammer dat ik niet meer op kamers zit in Berg en Terblijt, anders had ik zeker iedere woensdag even naar de Gamma gekomen. Maar vanuit Zevenbergen (tussen Roosendaal en Breda) is het wat ver. Maar als ik er weer ben, kom ik zeker kijken.

Veel succes met jullie club!

het ligt er ook aan tot hoe laat je wil blijven staan .gamma oostermaasweg gaan om 21.00 uur de paaltjes dicht.

of je moet al eerder afspreken.

en zoals rickr91 zegt contact opnemen met de eigenaar van de parkeerplaats kan een hoop schelen

en vandaag heb ik geen tijd gehad misschien volgende week

groet black pearl

het ligt er ook aan tot hoe laat je wil blijven staan .gamma oostermaasweg gaan om 21.00 uur de paaltjes dicht.

of je moet al eerder afspreken.

en zoals rickr91 zegt contact opnemen met de eigenaar van de parkeerplaats kan een hoop schelen

en vandaag heb ik geen tijd gehad misschien volgende week

groet black pearl

nog even over de paaltjes bij de gamma oostermaasweg ,deze zitten helemaal niet vast en kun je er zo uit pakken.

heb ik laatst geprobeerd toen ik met de honden liep.

en bij mij om de hoek staat een renault twingo met de sticker op het raam

moet eens een keer langskomen alleen komt er altijd wel iets tussen

nog even over de paaltjes bij de gamma oostermaasweg ,deze zitten helemaal niet vast en kun je er zo uit pakken.

heb ik laatst geprobeerd toen ik met de honden liep.

en bij mij om de hoek staat een renault twingo met de sticker op het raam

moet eens een keer langskomen alleen komt er altijd wel iets tussen

Hey Black,

Ja dat had ik inmiddels ook al na gevraagd, maar lijk me niet zo'n strak plan om die zomaar weg te pakken om gedoe te voorkomen hahaha :D

Waar we nu staan hebben wij en anderen geen last van elkaar.

Ja dat is Wesley met z'n gepimpte twingo hahaha :lol:

Moet je maar ff kijken wanneer het je het beste uitkomt ;)

we staan iedere woensdag en zondag avond vanaf half 8 bij de fortwillemweg :vertag

Groetjes Ken

Hey Black,

Ja dat had ik inmiddels ook al na gevraagd, maar lijk me niet zo'n strak plan om die zomaar weg te pakken om gedoe te voorkomen hahaha :D

Waar we nu staan hebben wij en anderen geen last van elkaar.

Ja dat is Wesley met z'n gepimpte twingo hahaha :lol:

Moet je maar ff kijken wanneer het je het beste uitkomt ;)

we staan iedere woensdag en zondag avond vanaf half 8 bij de fortwillemweg :vertag

Groetjes Ken

hey kenny was een geslaagde avond ,en inderdaad daar sta je ook goed en nog plek genoeg.

ik kom nog wel eens langs als ik tijd heb.

kijk anders ook eens op het forum van de opel styling club.ben ik zelf ook lid van.(moet je je wel eerst aanmelden)

groet black pearl (patrick)

hey kenny was een geslaagde avond ,en inderdaad daar sta je ook goed en nog plek genoeg.

ik kom nog wel eens langs als ik tijd heb.

kijk anders ook eens op het forum van de opel styling club.ben ik zelf ook lid van.(moet je je wel eerst aanmelden)

groet black pearl (patrick)

Terug
Naar boven