rickykadett
Post weleens wat
heej heej
na 2 hondas gereden te hebben ga ik weer een stap de goede richting in doen door weer opel te rijden...
ik ga even kijken of ik mn naam kan veranderen aangezien ik geen kadett meer heb maar maandag in het bezit ben van een astra.
het gaat om een opel astra f uit 1997 station diesel
apk tot 1 maart 2014 !
157000 km ! op een diesel
deze auto ga ik een beetje opleuken en zal proberen alles bij te houden op het forum !
alvast een lijstje wat ik van plan ben.
-auto uitleinen
-sportvelgen
-voorkant verlagen. achter zal hij door het gewicht van de audio al wel zakken denk ik.
-uitlaat beetje herrie laten maken
-smoke donkere achterlichten
-ramen blenderen achter
-retourleidingen verstuivers vervangen
-roestplekje wielkast onderaan bijwerken
de auto is donkerblauw afhankelijk van de hoeveelheid roest worden of alleen de plekjes bijgewerkt of onder de deurstrip alles zwart gemaakt. maar dat zie ik nog wel
sorry maar de fotos volgen nog !!!
het is fijn weer ''thuis'' te zijn
groetjes ricky
na 2 hondas gereden te hebben ga ik weer een stap de goede richting in doen door weer opel te rijden...
ik ga even kijken of ik mn naam kan veranderen aangezien ik geen kadett meer heb maar maandag in het bezit ben van een astra.
het gaat om een opel astra f uit 1997 station diesel
apk tot 1 maart 2014 !
157000 km ! op een diesel
deze auto ga ik een beetje opleuken en zal proberen alles bij te houden op het forum !
alvast een lijstje wat ik van plan ben.
-auto uitleinen
-sportvelgen
-voorkant verlagen. achter zal hij door het gewicht van de audio al wel zakken denk ik.
-uitlaat beetje herrie laten maken
-smoke donkere achterlichten
-ramen blenderen achter
-retourleidingen verstuivers vervangen
-roestplekje wielkast onderaan bijwerken
de auto is donkerblauw afhankelijk van de hoeveelheid roest worden of alleen de plekjes bijgewerkt of onder de deurstrip alles zwart gemaakt. maar dat zie ik nog wel
sorry maar de fotos volgen nog !!!
het is fijn weer ''thuis'' te zijn
groetjes ricky