• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

rieger breedbouw

nog even iets anders. volgens de apk/rdw eisen mag een auto niet meer dan 2% van zijn spoorbreedte afwijken.

dit is dus 1426:100x2= 28 (ongeveer) dus 2x 1,5 cm

aangezien je met rieger ongeveer 2x 4cm naar buiten gaat is de auto niet meer volgens zijn typegoedkeuring en kan je dus bekeurd worden en e.v. apk afgekeurd.

weet iemand hier meer over, vooral uit de praktijk?

[rquote=1914778&tid=146351&author=drakos]zit hier zelf ook aan te denken. heb op e-bay dit setje gevonden.

http://cgi.ebay.nl/Vauxhall-Opel-Calibra-DTM-8-Piece-Wide-Arch-Bodykit-/260739585732?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb54a56c4

dit kan alleen iedereen beamen hier, pasvorm is ongetwijfeld zeer slecht. je moet niet bang zijn voor polyester en plamuur en heel veel frustratie om het netjes te krijgen[/rquote]

nou ik heb die van rieger,en qua pasvorm is dit ook niet alles..

hoe monteer je die dingen eigenlijk op je schermen?ik las wat over je schermen uitknippen of zo,maar dit ben ik dus echt niet van plan..:D

nog even iets anders. volgens de apk/rdw eisen mag een auto niet meer dan 2% van zijn spoorbreedte afwijken.

dit is dus 1426:100x2= 28 (ongeveer) dus 2x 1,5 cm

aangezien je met rieger ongeveer 2x 4cm naar buiten gaat is de auto niet meer volgens zijn typegoedkeuring en kan je dus bekeurd worden en e.v. apk afgekeurd.

weet iemand hier meer over, vooral uit de praktijk?

inknippen of niet dat is ieders eigen smaak

bij mijn calli heb ik het wel gedaan met 6 cm verlaging en mooie velgen staat het ontzettend dik.

succes met je keuze

06-11-2005057.jpg

post-10-1131283066.jpg

[rquote=1915080&tid=146351&author=jack-ass]inknippen of niet dat is ieders eigen smaak

bij mijn calli heb ik het wel gedaan met 6 cm verlaging en mooie velgen staat het ontzettend dik.

succes met je keuze

06-11-2005057.jpg

post-10-1131283066.jpg
[/rquote]

hey,heb jij ook je achterschermen ingeknipt??

en hoe kom jij invredes naam een heuvel over:o:o:o:o:o:o:o

dammm dat ding is laag man:D

[rquote=1914778&tid=146351&author=drakos]zit hier zelf ook aan te denken. heb op e-bay dit setje gevonden.

http://cgi.ebay.nl/Vauxhall-Opel-Calibra-DTM-8-Piece-Wide-Arch-Bodykit-/260739585732?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb54a56c4

dit kan alleen iedereen beamen hier, pasvorm is ongetwijfeld zeer slecht. je moet niet bang zijn voor polyester en plamuur en heel veel frustratie om het netjes te krijgen[/rquote]

nou ik heb die van rieger,en qua pasvorm is dit ook niet alles..

hoe monteer je die dingen eigenlijk op je schermen?ik las wat over je schermen uitknippen of zo,maar dit ben ik dus echt niet van plan..:D

voor en achter is ingeknipt.

heuvels gewoon zoveel mogenlijk ontwijken en anders op hoop van zegen.:D

had ook een beschermplaat onder de auto bij mijn kat omdat deze al meerdere keren kapot was gereden.

inknippen of niet dat is ieders eigen smaak

succes met je keuze

06-11-2005057.jpg

post-10-1131283066.jpg

[rquote=1915530&tid=146351&author=jack-ass]voor en achter is ingeknipt.

had ook een beschermplaat onder de auto bij mijn kat omdat deze al meerdere keren kapot was gereden.

[/rquote]

ik zou zeggen,rij noooooit in rotterdam:Pdan zijn zkr je bumpers naar de klote

maar over dat knippen en zo,heeft u daar toevallig ook fotos van????

[rquote=1915080&tid=146351&author=jack-ass]inknippen of niet dat is ieders eigen smaak

succes met je keuze

06-11-2005057.jpg

post-10-1131283066.jpg
[/rquote]

hey,heb jij ook je achterschermen ingeknipt??

en hoe kom jij invredes naam een heuvel over:o:o:o:o:o:o:o

dammm dat ding is laag man:D

wat voor voorbumper is dat?

heb je meer pics? e.v. ook van de ombouw.

wil dit in de toekomst ook gaan doen zogauw mijn speeltje verder helemaal gereviseerd is. altijd handig om voorbeelden te hebben.

maar echt nette wagen :thumbup

voor en achter is ingeknipt.

[rquote=1915530&tid=146351&author=jack-ass]voor en achter is ingeknipt.

[/rquote]

ik zou zeggen,rij noooooit in rotterdam:Pdan zijn zkr je bumpers naar de klote

maar over dat knippen en zo,heeft u daar toevallig ook fotos van????

Terug
Naar boven