• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rieger kadett e

Zijn er hier mensen met een brede rieger kadett e??

Wat is de waarde van zo een kit en is deze makkelijk aan te geraken nog??

@smekke2 wrote:Zijn er hier mensen met een brede rieger kadett e??

Trek de catalogus van rieger open en informeer bij de tuning/styling shop in je buurt... Rieger is prijzig maar wel strak als je een goede kit kiest sommige zijn ook afschuwelijk lelijk

@bart-gsi wrote:@smekke2 wrote:Zijn er hier mensen met een brede rieger kadett e??

Trek de catalogus van rieger open en informeer bij de tuning/styling shop in je buurt... Rieger is prijzig maar wel strak als je een goede kit kiest sommige zijn ook afschuwelijk lelijk

denk niet dat die nog nieuw te krijgen is hoor :wtf

@Corsaliefhebber wrote:hierbij een linkje naar de riegerfolder van 2007

http://www.rieger.nl/Modellshow/Opel/Kadett/223.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

dat is zo`n kit die ik lelijk vind maar dat is mijn mening er over... ik ben meer van redelijk straks en niet te veel opvallen enzo... net als die rieger kit die ze voor een corsatje en een astra f hebben.. dat is wel netjes...

http://www.tunershop.com/product_images/Rieger_Opel_Corsa_B_p_p237466.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; net als deze

maar smaken verschillen (nogal)...

@bart-gsi wrote:@Corsaliefhebber wrote:hierbij een linkje naar de riegerfolder van 2007

http://www.rieger.nl/Modellshow/Opel/Kadett/223.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

dat is zo`n kit die ik lelijk vind maar dat is mijn mening er over... ik ben meer van redelijk straks en niet te veel opvallen enzo... net als die rieger kit die ze voor een corsatje en een astra f hebben.. dat is wel netjes...

http://www.tunershop.com/product_images/Rieger_Opel_Corsa_B_p_p237466.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; net als deze

maar smaken verschillen (nogal)...

das waar.. heb al bumpers met riegerlipjes eronder en wou voor men tweede gsike eens wat extremer.. denk niet dat je deze nog ziet rond rijden zo :jerry

nee klopt maar als je aan het auto verbouwen/stylen begint dan is het idee in eerste instantie al niet om iets te maken wat een ander heeft :P dus jouw idee zal toch een zeldzaam iets zijn als het eenmaal werkelijkheid is..

@bart-gsi wrote:nee klopt maar als je aan het auto verbouwen/stylen begint dan is het idee in eerste instantie al niet om iets te maken wat een ander heeft :P dus jouw idee zal toch een zeldzaam iets zijn als het eenmaal werkelijkheid is..

en zeker in Belgie :D :D :D :D

Wat ik vaak wel van mening heb is als de auto er snel uitziet... Dat er ook een beetje vermogen onder de kap zit... Ik reed van de zomer achter en ford puma aan.. Die had spoilers etc... En ik kon hem denk ik in mijn achteruit inhalen zo langzaam.... Dat vind ik dan een beetje voor lul als je dan ingehaald wordt door een stationwagen....

Inderdaad je moet wat rekening houden met de andere mensen ook.. heb zelf nog een impreza turbo als ik daarmee op weg ben komen ze bumper hangen hoor als ik 50 rijd in een zone 50 king:

@kadett4x4 wrote:Wil niks over die spoilers zeggen, misschien reed die man niet zo hard als jij.

ik heb een kadett 4x4 turbo, en vlieg ook niet overal als een mongool door het verkeer.

dus hoe je auto eruit ziet, bepaalt de rijstijl wil jij zeggen.

das jammer.

groeten.

Heeft niks met rijstijl te maken.. Maar als je maar een klein 4 pittertje hebt en je vol gas maar 150 gaat dan wil dat niet echt samen op gaan als je je auto verbouwd alsof het een formule 1 auto is.... En er is een verschil met hard rijden en " hard rijden" ... Ik rijdt idd hard maar neem me verantwoordelijkheid voor me boetes.. Heb zelf me poot op het gas.. Maar doet dat alleen waar kan... Op snelwegen (130 stukken of leeg) als je hard rijdt in drukke 50 km zo es ben je idd een randdebiel...

mijn mening hoe mooier en hoe sneller de auto hoe zuiniger de eigenaar er 90% van de tijd er mee omspringt ik rij ook vaak rustig ik laat de pk pas los waneer ik dat wil niet waneer iedere idioot dat verwacht :vertag :wub :wors

ik heb nog een zeldzame zender bodykitt niet te extreem maar wel mooi !

Opel--29203_zpsddeda363.jpg

2689783327_zps416701f2.jpg

pinoarno@hotmail.com

@bart-gsi wrote:@kadett4x4 wrote:Wil niks over die spoilers zeggen, misschien reed die man niet zo hard als jij.

ik heb een kadett 4x4 turbo, en vlieg ook niet overal als een mongool door het verkeer.

dus hoe je auto eruit ziet, bepaalt de rijstijl wil jij zeggen.

das jammer.

groeten.

Heeft niks met rijstijl te maken.. Maar als je maar een klein 4 pittertje hebt en je vol gas maar 150 gaat dan wil dat niet echt samen op gaan als je je auto verbouwd alsof het een formule 1 auto is.... En er is een verschil met hard rijden en " hard rijden" ... Ik rijdt idd hard maar neem me verantwoordelijkheid voor me boetes.. Heb zelf me poot op het gas.. Maar doet dat alleen waar kan... Op snelwegen (130 stukken of leeg) als je hard rijdt in drukke 50 km zo es ben je idd een randdebiel...

Mijn vorige auto was een 1.4, niet snel dus.

Maar had ook het 1 en ander aan spoilers(gewoon origineel opel en niet lomp dus)

Vrij traag bakkie, maar vond me zelf niet voor lul rijden.

Had ze er op zitten om dat ik het mooi vond staan. Niet om snel te lijken ;)

Mijn vorige auto was een 1.4, niet snel dus.

Maar had ook het 1 en ander aan spoilers(gewoon origineel opel en niet lomp dus)

Vrij traag bakkie, maar vond me zelf niet voor lul rijden.

Had ze er op zitten om dat ik het mooi vond staan. Niet om snel te lijken ;)

Weet ik maar als dat je doelstelling is is er gen probleem.. Maar de meeste hebben een ander doel die denken als ze hun auto vol hangen met spoilers bumpers en stickers dt ze deel kunnen nemen in het toerwagen kampioenschap en pochent door de stad rijden voor de vrouwen... Om een paar voorbeelden te noemen...

Als je niet tot deze doelgroep hoort dan is er niks aan het handje..

Terug
Naar boven