• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rieger Kadett GTO op de sloop

Dkadett84

Post weleens wat
Rieger Kadett GTO op de sloop

Deze stond een paar jaar geleden bij mij in het dorp op de sloperij..

Heeft jarenlang op een stelling gestaan als 'showmodel'!

Auto is inmiddels helaas afgevoerd..

Kwaliteit is niet super (scanner)

033-1-1.jpg

damn zeg!! Waar is dat ding heen gegaan dan?? zo op het eerste oog ziet hij er redelijk intact uit, op de eerste foto lijkt het net of heeft ie achterschade?? Op ontbreekt de bumper daar?? Verhaal doet me aan een bumpersetje van een A-corsa denken :sleeping

De auto zag er op het eerste gezicht nog goed uit..

Ik had mij laten vertellen dat het een champion uitvoering was.. Het leer was er alleen al uit..

GTO kit was nog wel compleet maar had inderdaad een tik van achteren gehad en de boel was een beetje ontzet..

Verder mocht er ook niet aan worden gesleuteld..

Na een paar jaar was hij ineens verdwenen.. Wat er precies mee is gebeurd weet ik niet.. Denk dat we dat ook niet willen weten

Als ik het mij goed herinner heeft hij er van 2003-2005 gestaan..

Eeuwig zonde !

beter lezen sw, dat staat al een paar reactie;s hierboven

Ik geloof echter niet dat dit dezelfde auto is, die Jblfreak in zn avatar heeft is een buitenlandse auto!

Nou, Ik heb toen nog is gevraag wat hij moest kosten in zijn geheel... Ik geloof dat ze er nog 1000 euro voor vroegen...

Jy hebt een bekende naam trouwens.. Jy komt ook uit de buurt van krimpen aan den ijssel ??

Oke.. Dan zou dat goed kunnen want dan woon je nog geen 10 km verderop...

En ik werk in Lekkerkerk.. Als je een keer een zwarte D kadett of witte E kadett tegen komt ben ik het haha..

jij heb ook leuke auto's heb die witte wel eens gezien

maar de mijne is van de zomer helemaal nieuw gespoten en wielkasten uitgebouwd en de rest van de gein

Die zwarte zal je ook niet snel spotten.. Is echt alleen een zomer-auto

Die witte staat momenteel even stil zonder apk.. Die moet over een week of 3 weer de weg op met frisse apk..

Als ik je een keer zie en de kans heb kom ik je auto ff van dichtby bewonderen.. Meestal zie ik hem in een flits..

Grtz

Terug
Naar boven