• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rieger Kadett GTO op de sloop

Deze Kadett is vroeger ooit bij een meeting van vermaire geweest.

Toen was hij van een Jongen die aan trekker trek deed.

De motor was toen al niet zo best en er was veel aan de bedrading geknutseld zei hij toen. Voor de rest was een leuke auto.

Klopt.. Het was een ingevoerde auto..

De kentekenplaten zaten er destijds nog op: HZ-TJ-97

Nu je het zegt.. Die set heeft idd te koop gestaan.. en op die sloop gto zat ook geen vleugel meer..

1+1=2 :P

Haha .. Maar op zo'n dikke kadett mag rose gewoon ! :)

Heel misschien is het die ook wel.. en is het een zeer oude foto nog met dat poolse kenteken.. Die sloop-auto had immers een nederlands kenteken uit 1994

dat zou best wel kunnen ja.dat ze de grepen er zelf uit gehaald hebben.offfffffffffffff.is dit het project waar jblfreak mee bezig was de afgelopen jaren achter de gesloten deuren van zn garage dat ie zn sedan heeft ingekort toen der tijd.hihihihihihi

Die ken ik ook nog ... hier een foto'tje zoals die in 1996 bij de meeting in Westelbeers (of was het nu Oostelbeers) stond !!

Zo zag de achterkant er dus toen uit ...

CIMG3830.jpg

Mvg Erik

Juist :thumbup

Dat is hem.. superzonde dat hij zo aan zijn einde is gekomen..!

Krijg dat beeld niet uit me hoofd hoe hij daar op die stelling lag weg te roesten :(

die velgen staan m zeker dik

maar met mijn dettje is t goed hoor

de V6 hangt er in en rijd moet alleen nog wat dingen doen aan de onderkant e.d dus en op de brug en dan naar de RDW :p

velgen staan die roze zeer dik

Originally posted by Dkadett84

Haha .. Maar op zo'n dikke kadett mag rose gewoon ! :)

Heel misschien is het die ook wel.. en is het een zeer oude foto nog met dat poolse kenteken.. Die sloop-auto had immers een nederlands kenteken uit 1994

is een roemeense auto hoor

wel zonde van zn wagen, het is een mooi karretje en erg leuke wielen alleen had de kleur van mij idd wel anders gemogen:thumbup verders leuk ding.

groeten nick

of is ie mischien helemaal niet gesloopt en vanuit nederland naar roemenie gegaan,de combinatie kleur en uitbouw kit is wel érg toevallig,wordt al een echt mysterie!:P:P

origineel gepost door gsi-maffia

geloof me nou maar ascona hobbyist

deze auto is gesloopt het pakket heeft te koop gestaan op MP

ligt ie niet in zuid-limburg toevallig ??

Terug
Naar boven