trashmetal
Forumbewoner
@wim-v6 wrote:@trashmetal wrote:@smileyspeedster wrote:@trashmetal wrote:Afgelopen 3 dagen over de autobahn aan het kachelen geweest met de corsa...
Daar is het toch geen snelheidsbeperking op sommige delen?
Is nu ook al asociaal dat de corsa ze niet bij kan benen?
5 maal bijna zo'n staatsmongool achterin gehad terwijl de linkerbaan vrij was!!!!
In hoeverre ''vrij''
Ik rijdt ook nog wel eens lekker door (kan gewoon lekker mee rijden met de ''dikke duitsers'' met mijn auto van 1900 Eu-tjes namelijk) op de Autobahn.
en dan scieten de ''Gele platen'' met hun ''krent'' voertuigen en rijgedrag ook maar te pas en te onpas naar links, en ja, dan moet ik Flink Ankeren vanaf de 245km/u naar 90 a 100km/u, om daar vervolgens 5km achter te moeten sukkelen omdat ze het vertikken om 100 a 110 te gaan rijden om die vrachtwagen welke 90 rijdt in te halen.
(Ben ik nu ook een rijke ASO als ik met mijn Auto van 1900 Eu-tjes 250km/u op de autobahn rijdt?? met mijn Modale inkomen????)
je moet er wel rekening mee houden dat zelfs 300km/u is toegestaan op de vrije wegen, als er dan en gek induikt in je Corsa-tje, ben je er wel geweest hoor, dat weet ik zeker..
en snelheids beperkingen gelden veelal alleen rond drukke gebieden, en de grotere ''leegten'' kan je prima lekker door trappen.
Ik heb op mijn vaste routes toch wel tussen de 65 en 85% snelheids vrije wegen..
Willem
gewoon leger dan leeg geen auto op de linkerbaan te bekennen zo leeg
middenbaan reden ook niet heel veel auto's, rechts handjevol vrachtwaggels
was geen voorgooien of wat dan ook bij
reed heuvel op gemiddeld 110 en af gemiddeld 150
je hebt er gewoon bij die erg krank am kopf zijn :swear
denk dat het gevalletje minachting is
jammer dat ik de knaken er niet voor heb er een LET in te hangen :jerry
Daar is het toch geen snelheidsbeperking op sommige delen?
Is nu ook al asociaal dat de corsa ze niet bij kan benen?
5 maal bijna zo'n staatsmongool achterin gehad terwijl de linkerbaan vrij was!!!!
In hoeverre ''vrij''
Ik rijdt ook nog wel eens lekker door (kan gewoon lekker mee rijden met de ''dikke duitsers'' met mijn auto van 1900 Eu-tjes namelijk) op de Autobahn.
en dan scieten de ''Gele platen'' met hun ''krent'' voertuigen en rijgedrag ook maar te pas en te onpas naar links, en ja, dan moet ik Flink Ankeren vanaf de 245km/u naar 90 a 100km/u, om daar vervolgens 5km achter te moeten sukkelen omdat ze het vertikken om 100 a 110 te gaan rijden om die vrachtwagen welke 90 rijdt in te halen.
(Ben ik nu ook een rijke ASO als ik met mijn Auto van 1900 Eu-tjes 250km/u op de autobahn rijdt?? met mijn Modale inkomen????)
je moet er wel rekening mee houden dat zelfs 300km/u is toegestaan op de vrije wegen, als er dan en gek induikt in je Corsa-tje, ben je er wel geweest hoor, dat weet ik zeker..
en snelheids beperkingen gelden veelal alleen rond drukke gebieden, en de grotere ''leegten'' kan je prima lekker door trappen.
Ik heb op mijn vaste routes toch wel tussen de 65 en 85% snelheids vrije wegen..
Willem
gewoon leger dan leeg geen auto op de linkerbaan te bekennen zo leeg
middenbaan reden ook niet heel veel auto's, rechts handjevol vrachtwaggels
was geen voorgooien of wat dan ook bij
reed heuvel op gemiddeld 110 en af gemiddeld 150
je hebt er gewoon bij die erg krank am kopf zijn :swear
denk dat het gevalletje minachting is
jammer dat ik de knaken er niet voor heb er een LET in te hangen :jerry